819 781 läst ·
30 325 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag vaknade upp på den vita ullmattan med blåmärken runt halsen. Allt jag minns är att jag frågade frun ”ska vi prova strypsex medan det är lagligt?”. Nu säger hon att vi ska prova nästa kink och att jag då ska rengöra mattan medan hon ser på iförd läderkeps.
Snart val, tänk på det allesammans! ✋P Pin skrev:
Det är förvirrande. De liberala vill förbjuda allt kul. Lika förvirrande som att alla länder med ordet ”demokratisk” i namnet är diktaturer.FredrikR skrev:
Kanske satsa på Ebba? Hon är nog ok med detta bara vi är gifta. Eller kanske centerpartiet tillåter allt som sker i ”mittens rike” a.k.a. Nederländerna. Miljöpartiet går fetbort då de är emot avskogning. Jag ska i alla fall inte limma på Klistersson. SD tror nog att bara muslimer håller på med sånt. Har såssar sex alls? Hur kan de ha blivit så många?
Kristet utseende vinner nog min röst.
Vi är många, eller jag menar det är många som gärna skulle satsa på Ebba..😇P Pin skrev:Det är förvirrande. De liberala vill förbjuda allt kul. Lika förvirrande som att alla länder med ordet ”demokratisk” i namnet är diktaturer.
Kanske satsa på Ebba? Hon är nog ok med detta bara vi är gifta. Eller kanske centerpartiet tillåter allt som sker i ”mittens rike” a.k.a. Nederländerna. Miljöpartiet går fetbort då de är emot avskogning. Jag ska i alla fall inte limma på Klistersson. SD tror nog att bara muslimer håller på med sånt. Har såssar sex alls? Hur kan de ha blivit så många?
Kom ihåg att innehållet är viktigare än förpackningen😉P Pin skrev:Det är förvirrande. De liberala vill förbjuda allt kul. Lika förvirrande som att alla länder med ordet ”demokratisk” i namnet är diktaturer.