M
FredrikR FredrikR skrev:
Om jag kommer på följdfrågor PMar jag dig, tack! 🤜🤛
Skulle nog säga att msn får använda sin fantasi😉

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Skulle nog säga att msn får använda sin fantasi😉
Oj oj, nu blev nästan för naughty.. Jag må känna doften av 50 men är väldigt ung i sinnet min ålder till trots. ☝️🫣😇😍

• Gilla
  • Haha
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Menar du fuckman?
Jag skrev ju det!

• Haha
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fuckboy har man hört talas om men inte fuckman är nåt nytt.. 😇
När för oss över 40?
Gösta Gigolo

• Haha
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
S
Era små gottegrisar…

• Älska
  • Gilla
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
Jag vaknade upp på den vita ullmattan med blåmärken runt halsen. Allt jag minns är att jag frågade frun ”ska vi prova strypsex medan det är lagligt?”. Nu säger hon att vi ska prova nästa kink och att jag då ska rengöra mattan medan hon ser på iförd läderkeps.

• Wow
  • Haha
Mrs November och 3 till
  • Laddar…
S
Bilder annars har det inte hänt

• Haha
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Bilder annars har det inte hänt
Det går inte ty jag försökte filma hela härligheten men frun slängde kameran i väggen när jag föreslog att vi skulle involvera au-pairen. Trodde det var i hennes arbetsbeskrivning.

• Ledsen
  • Wow
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag vaknade upp på den vita ullmattan med blåmärken runt halsen. Allt jag minns är att jag frågade frun ”ska vi prova strypsex medan det är lagligt?”. Nu säger hon att vi ska prova nästa kink och att jag då ska rengöra mattan medan hon ser på iförd läderkeps.
Snart val, tänk på det allesammans! ✋

• Haha
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
S
Au-pair… kan man skaffa en sådan hem under förevändningen ’bygghjälp’ när varken ungjävlar eller fru lyder order?

• Haha
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Au-pair… kan man skaffa en sådan hem under förevändningen ’bygghjälp’ när varken ungjävlar eller fru lyder order?
Barnen på dagis, frun vid poolen, au-pairen hjäper till att bygga 👍

• Wow
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Barnen på dagis, frun vid poolen, au-pairen hjäper till att bygga 👍
Vad "bygger" ni...? Gissar det är något ståndaktigt!

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Snart val, tänk på det allesammans! ✋
Det är förvirrande. De liberala vill förbjuda allt kul. Lika förvirrande som att alla länder med ordet ”demokratisk” i namnet är diktaturer.

Kanske satsa på Ebba? Hon är nog ok med detta bara vi är gifta. Eller kanske centerpartiet tillåter allt som sker i ”mittens rike” a.k.a. Nederländerna. Miljöpartiet går fetbort då de är emot avskogning. Jag ska i alla fall inte limma på Klistersson. SD tror nog att bara muslimer håller på med sånt. Har såssar sex alls? Hur kan de ha blivit så många?

Kristet utseende vinner nog min röst.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Det är förvirrande. De liberala vill förbjuda allt kul. Lika förvirrande som att alla länder med ordet ”demokratisk” i namnet är diktaturer.

Kanske satsa på Ebba? Hon är nog ok med detta bara vi är gifta. Eller kanske centerpartiet tillåter allt som sker i ”mittens rike” a.k.a. Nederländerna. Miljöpartiet går fetbort då de är emot avskogning. Jag ska i alla fall inte limma på Klistersson. SD tror nog att bara muslimer håller på med sånt. Har såssar sex alls? Hur kan de ha blivit så många?

Vi är många, eller jag menar det är många som gärna skulle satsa på Ebba..😇

• Wow
kashieda
  • Laddar…
M
P Pin skrev:

Kom ihåg att innehållet är viktigare än förpackningen😉

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.