M
Alfredo Alfredo skrev:
"Mina gäster blir dock aldrig fulla, det är damer 60+ och en herre"

så nu vet ni...

[bild]
Passar alltså bra med en ljus ullmatta då man dricker rödvin o rullar runt🙃

• Haha
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Passar alltså bra med en ljus ullmatta då man dricker rödvin o rullar runt🙃
Stackars herre...

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Stackars herre...
...Du tänker så😆

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Vit heltäckningsmatta och rödvin får mig att tänka på en polare som hade sex med sin dåvarande fru och blev sjösjuk under akten.

Spydde till höger och när vi var där dagen efter låg det sågspån på en kvadratmeter för att dölja olyckan. Hans fru bekräftade historien.., :-D

• Haha
Pin och 2 till
  • Laddar…
S
Glömde att nämna att det var en vattensäng, något av djävulens otyg från 80- och 90-talet…

• Haha
Pin och 1 till
  • Laddar…
S
Alltså, på oren svenska; hur fan gökar man i en vattensäng?

När man är på väg framåt så ska ju motparten åtminstone vara på neutral plats eller i lagom rörelse mot den ådriga pansarkryssaren… Istället har man knäna nere i spånskivebotten och en svallvåg kommer både från bogen men också som aktersjö. Tror fan att man blir sjösjuk och man får frammana minnen från Byggahus mest obskyra inlägg för att slutföra akten. Usch!

• Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:

När man är på väg framåt så ska ju motparten åtminstone vara på neutral plats eller i lagom rörelse mot den ådriga pansarkryssaren… Istället har man knäna nere i spånskivebotten och en svallvåg kommer både från bogen men också som aktersjö. Tror fan att man blir sjösjuk och man får frammana minnen från Byggahus mest obskyra inlägg för att slutföra akten. Usch!
"Hördudu, är det du eller jag som knullar egentligen?"

• Haha
Saelen och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Vit heltäckningsmatta och rödvin får mig att tänka på en polare som hade sex med sin dåvarande fru och blev sjösjuk under akten.

Spydde till höger och när vi var där dagen efter låg det sågspån på en kvadratmeter för att dölja olyckan. Hans fru bekräftade historien.., :-D
Jag trodde först det var på mattan olyckan skedde. Tänkte den kunde blivit smutsig utan vare sig rödtjut eller kräk.

Bad seamenship?

• Haha
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Är det du eller jag som knullar egentligen?
Ingen fråga är främmande för detta forum. Jag har tyvärr inte svaret men ofta kan förtydligande bilder medföra fler och bättre svar.

• Haha
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ingen fråga är främmande för detta forum. Jag har tyvärr inte svaret men ofta kan förtydligande bilder medföra fler och bättre svar.
Jag rekommenderar inte DIY utan ta in en fackman.

• Gilla
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag rekommenderar inte DIY utan ta in en fackman.
Menar du fuckman?

• Älska
  • Gilla
  • Haha
Sona2012 och 3 till
  • Laddar…
M
Föijer

• Haha
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Menar du fuckman?
Fuckboy har man hört talas om men inte fuckman är nåt nytt.. 😇
När för oss över 40?

• Gilla
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Föijer
Följer absolut inte!

• Haha
  • Wow
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:

Om jag kommer på följdfrågor PMar jag dig, tack! 🤜🤛

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.