819 734 läst ·
30 324 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Vit heltäckningsmatta och rödvin får mig att tänka på en polare som hade sex med sin dåvarande fru och blev sjösjuk under akten.
Spydde till höger och när vi var där dagen efter låg det sågspån på en kvadratmeter för att dölja olyckan. Hans fru bekräftade historien.., :-D
Spydde till höger och när vi var där dagen efter låg det sågspån på en kvadratmeter för att dölja olyckan. Hans fru bekräftade historien.., :-D
Alltså, på oren svenska; hur fan gökar man i en vattensäng?
När man är på väg framåt så ska ju motparten åtminstone vara på neutral plats eller i lagom rörelse mot den ådriga pansarkryssaren… Istället har man knäna nere i spånskivebotten och en svallvåg kommer både från bogen men också som aktersjö. Tror fan att man blir sjösjuk och man får frammana minnen från Byggahus mest obskyra inlägg för att slutföra akten. Usch!
När man är på väg framåt så ska ju motparten åtminstone vara på neutral plats eller i lagom rörelse mot den ådriga pansarkryssaren… Istället har man knäna nere i spånskivebotten och en svallvåg kommer både från bogen men också som aktersjö. Tror fan att man blir sjösjuk och man får frammana minnen från Byggahus mest obskyra inlägg för att slutföra akten. Usch!
"Hördudu, är det du eller jag som knullar egentligen?"S Saelen skrev:Alltså, på oren svenska; hur fan gökar man i en vattensäng?
Jag trodde först det var på mattan olyckan skedde. Tänkte den kunde blivit smutsig utan vare sig rödtjut eller kräk.S Saelen skrev:
Bad seamenship?
Om jag kommer på följdfrågor PMar jag dig, tack! 🤜🤛S Saelen skrev:Alltså, på oren svenska; hur fan gökar man i en vattensäng?