737 043 läst ·
24 732 svar
737k läst
24,7k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jaha, låt oss gå direkt på pudelns kärna.
Jag förutsätter att byggnaden har centraldammsugare.
Att byggnaden har inbyggt system för att slänga smutstvätt rätt ner i korgen i tvättstugan.
Att sovrummet har golvbrunn, spolslang och galonklädsel.
Att pojkvännen är snöpt (sedär, ett ord man inte har använt på länge)
Att dottern har kyskhetsbälte i gjutjärn
Att eventuella sexuella aktiviteter trots detta genomförs i total tysthet och genom staten påbjudna umgängessätt.
Att QR-koden som sitter på kyskhetsbältet scannas varje minut av handscannern som pojkvännen skall ha i bältet.
Att dottern har kontaktsensor inopererat i fotsulorna enär en fot alltid skall vara i kontakt med golvet.
Med tanke på dagens digitala värld så är det av vikt att dagens ungdom inte hänger sig åt slikt grisgöra. Det är fortfarande vårt privilegium och skall så förbli.
Ingår någon pilsk svärorm i det hela?
Jag förutsätter att byggnaden har centraldammsugare.
Att byggnaden har inbyggt system för att slänga smutstvätt rätt ner i korgen i tvättstugan.
Att sovrummet har golvbrunn, spolslang och galonklädsel.
Att pojkvännen är snöpt (sedär, ett ord man inte har använt på länge)
Att dottern har kyskhetsbälte i gjutjärn
Att eventuella sexuella aktiviteter trots detta genomförs i total tysthet och genom staten påbjudna umgängessätt.
Att QR-koden som sitter på kyskhetsbältet scannas varje minut av handscannern som pojkvännen skall ha i bältet.
Att dottern har kontaktsensor inopererat i fotsulorna enär en fot alltid skall vara i kontakt med golvet.
Med tanke på dagens digitala värld så är det av vikt att dagens ungdom inte hänger sig åt slikt grisgöra. Det är fortfarande vårt privilegium och skall så förbli.
Ingår någon pilsk svärorm i det hela?
Kan någon rekommendera en bra lamineringsmaskin? Ordningen i tvättstugan är ren katastrof och vanliga arga lappar funkar inte längre. En laminerad argalappen borde dock göra susen och få kärringarna att städa efter sig.
Bodde inte du granne med ordföranden i föreningen??Alfredo skrev:
Just sayin... 🤷
Jag har ett kort för det, Re:lax. Jag får en tusing i kickback när jag storhandlar. Ju mer jag handlar desto mer tjänar jag (intäkt). Det är särimners sparbössa. Ju mer jag köper desto mer har jag. Schrödingers börs, spara och slösa samtidigt.FredrikR skrev:
Nu ska jag lägga mig, tidig morgon stundar och jag ska förbi Al-sel 🕌 och få gratis dadlar. Det finns ingen gratis lunch, men väl frukost.