Alfredo Alfredo skrev:
Vacklar du måste du ta en i andra benet också!
Sen en i tredje benet också.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
S
Om en häst väger 500 kg och har en schnale på 50 cm och en man som väger 100 kg har en åderpåle på 10 cm så måste det betyda att man är hängd som en häst

S Saelen skrev:
Om en häst väger 500 kg och har en schnale på 50 cm och en man som väger 100 kg har en åderpåle på 10 cm så måste det betyda att man är hängd som en häst
On the farm lived a chicken and a horse, both of whom loved to play together.

One day, the two were playing when the horse fell into a bog and began to sink—scared for his life, the horse whinnied for the chicken to get the farmer for help!

Off the chicken ran, back to the farm. Arriving at the farm, he searched and searched for the farmer, but to no avail, for he had gone to town with the only tractor.

Running around, the chicken spied the farmer's new Harley. Finding the keys in the ignition, the chicken sped off with a length of rope, hoping he still had time to save his friend's life.

Back at the bog, the horse was surprised, but happy, to see the chicken arrive on the shiny Harley, and he managed to get a hold of the loop of rope the chicken tossed to him. After tying the other end to the rear bumper of the farmer's bike, the chicken then drove slowly forward and, with the aid of the powerful bike, rescued the horse!

Happy and proud, the chicken rode the Harley back to the farmhouse, and the farmer was none the wiser when he returned.

The friendship between the two animals was cemented: Best Buddies, Best Pals.

A few weeks later, the chicken fell into a mud pit, and soon, he, too, began to sink and cried out to the horse to save his life! The horse thought a moment, walked over, and straddled the large puddle. Looking underneath, he told the chicken to grab his hangy-down thing, and he would then lift him out of the pit. The chicken got a good grip, and the horse pulled him up and out, saving his life.

The moral of the story? (yep, you betcha, there IS a moral!)

"When You're Hung Like A Horse, You Don't Need A Harley To Pick Up Chicks"

• Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
De flesta karlar har schlongar långa som kattsvansar, om man mäter båda från röven.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S
med krysslaser då eller?

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
De flesta karlar har schlongar långa som kattsvansar, om man mäter båda från röven.
Hur är det med tekniska livslängden då, och påverkas den beroende hur man mäter eller hur lång grannens är?

Tänker om man träffat en välhängd karl som är född i början av 60-talet och det framgår tydligt.
Kan det gå som dolt fel om det är dålig leverans pga ålder?

• Wow
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Kan det gå som dolt fel om det är dålig leverans pga ålder?
Det borde du upptäckt vid den fördjupade undersökning jag förutsätter att du utförde före köpet. Så nej, inget dolt fel!

• Ledsen
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det borde du upptäckt vid den fördjupade undersökning jag förutsätter att du utförde före köpet. Så nej, inget dolt fel!
Kan detta verkligen stämma:
  • Du bör ha förväntat dig att den delen är sliten, gammal eller snart behöver bytas.
  • Ett fel som uppstår kort efter köpet är då inte oväntat – och inte ett dolt fel.
  • Det anses vara en normal följd av ålder och slitage.
Min syster berättade att han var så trevlig och välkammad, dock hade hon druckit en del vin när de träffades ute på krogen.

FredrikR FredrikR skrev:
Min syster berättade att han var så trevlig och välkammad, dock hade hon druckit en del vin när de träffades ute på krogen.
Utför du alltid fördjupade undersökningar på de objekt din syster är spekulant på? Gör ni besiktningen tillsammans eller hur går det egentligen till? Och kanske den viktigaste frågan, vill vi veta?

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Utför du alltid fördjupade undersökningar på de objekt din syster är spekulant på? Gör ni besiktningen tillsammans eller hur går det egentligen till? Och kanske den viktigaste frågan, vill vi veta?
Ja alltså det brukar gå till så här, min syster ringer mig när hon har träffat... Hon vet att jag har en stor verktygssamling som innehåller allt från talmetrar till sänksågar, med skena.

Eller ja, vill ni verkligen veta? 🫢

• Wow
  • Ledsen
  • Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
S
Din syster låter snygg. Har hon hönshus?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Din syster låter snygg. Har hon hönshus?
Snygg, ja vi har ju samma gener.. 😇😘

Nej, tyvärr inget hönshus hon bor i Vasastan i en tvåa. Granne med ordföranden i föreningen om det kan vara av intresse.

M Mrs November skrev:
Hallå allihopa! Nu börjar det bli kallare ute och jag börjar få ångest angående vinterns elräkningar. Skulle vilja ha tips på besparingar jag kan göra. Ska jag slå av huvudbrytaren några timmar per dag eller ska jag försöka fulkoppla ström från grannen Alla tips mottages tacksamt🙃
Bygg SRM säger Busch

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Semitiskt Rasistiska Moderatorer?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Semitiskt Rasistiska Moderatorer?
Nej, Nej, Nej! Svensk Rödbrokig Moderator, som kon fast moderatiut!

• Haha
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.