735 769 läst ·
24 627 svar
736k läst
24,6k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Öl. Lätt bögigt. Riktiga män äter falukorv och dricker hembränt direkt ur dunken samt utbrister ett "Hö hö hö" ibland. Ett vänligt men manligt ryggdunk sitter också fint. Något kärringpladder är det inte tal om. Att basta med andra män låter tveksamt för vi vet ju vad den stora kvinnobristen leder till.🤢P Pin skrev:Idag har jag fiskat och jagat med min son. Sedan körde vi lite fyrhjuling och avslutade med några öl för mig och coca för sonen. Grillat såklart. Nu ska vi basta med några andra rejäla män.
Imorgon åker vi till Borlänge och gör ett studiebesök på järnverket. Vi hoppas riktiga karlar i bara svettiga överkroppar arbetar med tunga lyft.
Är det några mer tips på uppfostrande och uppbyggande aktiviteter? Pray the gay away?
Måste utveckla och förtydliga det lite luddiga påståendet.S Saelen skrev:
Kvinnobröst betyder mer mj öl k och djupafilosofiska tankar.
(Jag är den ofödde och inte ännu påtänkte brodern till Noramasen som skriver detta, så denna avgudabild ska icke förknippas med detta inlägg. Jag tar själv ansvar för de olägenheter som kan komma med detta påfund.)
Bra att du tar hansvar.Noramasen skrev:
Måste utveckla och förtydliga det lite luddiga påståendet.
Kvinnobröst betyder mer mj öl k och djupafilosofiska tankar.
(Jag är den ofödde och inte ännu påtänkte brodern till Noramasen som skriver detta, så denna avgudabild ska icke förknippas med detta inlägg. Jag tar själv ansvar för de olägenheter som kan komma med detta påfund.)