S Saelen skrev:
Den häller man ut i rabatten
På Ahlsell eller hantverkarens dolda? 🤔

S
Hos grannen eller mer exakt i grannfruns rabatter för att dölja att jag brukar pissa där på fyllan.

Litet straff ska de ha efter alla turer med hönshuset

• Haha
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Jag läser här i veckans quisling att en gnist-apa normalt lägger på 15pocent på materialet ut till kunden.
Min kulospikare lägger på 150 om jag räknar rätt, vad tror ni, är jag lurad?
Trevlig man dock, dyker upp runt 9 på förmiddagen ser ut att ha lite rester av tekaka, pastej och gurka i mungipan, men säger inte nej till en kopp kaffe när jag frågar.

Kan det vara något mäklaren eller säljaren är ansvariga för, jag fick heller inte visa upp något lönebesked inför köpet av bostadsrätten.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Nån som är frisk?! 😂😂
Finns någon läkare här som kan svara på frågan? Sjuka hus vet vi ju att det finns🤔

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M
S Saelen skrev:
Hos grannen eller mer exakt i grannfruns rabatter för att dölja att jag brukar pissa där på fyllan.

Litet straff ska de ha efter alla turer med hönshuset
Guldvatten=bästa gödslet!

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Jag läser här i veckans quisling att en gnist-apa normalt lägger på 15pocent på materialet ut till kunden.
Min kulospikare lägger på 150 om jag räknar rätt, vad tror ni, är jag lurad?
Trevlig man dock, dyker upp runt 9 på förmiddagen ser ut att ha lite rester av tekaka, pastej och gurka i mungipan, men säger inte nej till en kopp kaffe när jag frågar.

Kan det vara något mäklaren eller säljaren är ansvariga för, jag fick heller inte visa upp något lönebesked inför köpet av bostadsrätten.
Lurad o lurad. Han har släppt en testballong för att se hur långt han kan gå. Kaffet däremot är du totalt lurad på förutsatt att han inte haft mackor med till dig😉

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Finns någon läkare här som kan svara på frågan? Sjuka hus vet vi ju att det finns🤔
Ofta väl dolda dessutom. ☝️

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Brygglån, någon?

• Gilla
Mrs November
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Brygglån, någon?
Själv har jag ett båthus så lån till brygga behöver jag inte just nu men tack för erbjudandet 🙂

• Haha
  • Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Brygglån, någon?
Du får väl betala i gästhamnen som alla andra om du inte har en egen brygga?

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Hej forumet. Jag tänkte bygga ett kulsprutenäste i tomtgräns. Skjutriktningen är bort från grannfastigheten in mot min mark. Behöver man bygglov för det? Är det någonting annat man måste tänka på?

• Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
S
Klä in grannens hönshus i eternit. tänk 17 hålet på golfbanan i St Andrews Old Course

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Själv har jag ett båthus så lån till brygga behöver jag inte just nu men tack för erbjudandet 🙂
Vi hade tänkt hönshus men det blir så dyrt med elen har jag förstått.. 🤷

Alfredo Alfredo skrev:
Du får väl betala i gästhamnen som alla andra om du inte har en egen brygga?
Bilder, bilder, kan du bitte erklären?

Henningelvis Henningelvis skrev:
Hej forumet. Jag tänkte bygga ett kulsprutenäste i tomtgräns. Skjutriktningen är bort från grannfastigheten in mot min mark. Behöver man bygglov för det? Är det någonting annat man måste tänka på?
Grannmedgivande räcker. ☝️

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.