819 756 läst ·
30 324 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Det beror helt enkelt på du är snickare. ☝️Alfredo skrev:
Rabatter på dessa nivåer är endast möjligt för elektriker som förespråkar och säljer Plejd till allt och alla, och en annan rörkrökare.
Glöm inte mackan imorgon, med ägg. 🥚🐣
Klart det inte var Butlern. Brukar vara Ernst med Äggtempura i vedboden! Det heter HÄN!!! Hen är något Woke PK " hittepå" som påstås vara gender neutralt när det på utrikiska i själva verket är feminin formen av Hönsfågel!!!Z Zsam skrev:
Ljusa sommarnatten påstår du??? Baha ni mörker människor som inte begriper bättre än att bosätta er söder om Jokkmokk lever ju i riktigt mörker. På vintern ser man inte där det inte finns gatlyktor och på sommaren är det mörkt större delen av natten! Norr om Jokkmokk/ Polcirkeln finns det sol hela natten på sommaren och snö som lyser upp på vinternM Mrs November skrev:
Eftersom snön där uppe brukar komma redan i början av oktober så har du ju ljust och fint då mellan oktober och midsommar. Grattis till det! Själv föredrar jag solen framför snön som ljuskälla😉😎S Sona2012 skrev:Ljusa sommarnatten påstår du??? Baha ni mörker människor som inte begriper bättre än att bosätta er söder om Jokkmokk lever ju i riktigt mörker. På vintern ser man inte där det inte finns gatlyktor och på sommaren är det mörkt större delen av natten! Norr om Jokkmokk/ Polcirkeln finns det sol hela natten på sommaren och snö som lyser upp på vintern
Fast när er sol försvunnit snubblar man fram i ett mörker utan like. Vår snö gör att man alltid ser på marken man går påM Mrs November skrev:
Härligt att du är nöjd! Själv är jag "allergisk" mot vinter och snö. Tycker jag har för lång vinter där jag bor. Då November kommer vill jag göra som flyttfåglarna😎 Barfota i sandaler är min melodi!S Sona2012 skrev:
Skulle helst slippa allt det vita som ibland kommer i kopiösa mängder. Huvvaligen!