N Niq skrev:
Definiera nykter
Sånt pysslar inte jag med.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Kan du även fixa mina rabatter? Sista tiden har jag inte ens haft 95 procent på vissa prylar.
Det beror helt enkelt på du är snickare. ☝️

Rabatter på dessa nivåer är endast möjligt för elektriker som förespråkar och säljer Plejd till allt och alla, och en annan rörkrökare.

Glöm inte mackan imorgon, med ägg. 🥚🐣

FredrikR FredrikR skrev:
och en annan rörkrökare.
Får jag en stund på mig kan jag absolut kröka ett helrör om det är det som krävs.

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Får jag en stund på mig kan jag absolut kröka ett helrör om det är det som krävs.
Du börjar närma dig riktigt bra rabatt nu, sa du att du har Plejd gateway hemma??

FredrikR FredrikR skrev:
Du börjar närma dig riktigt bra rabatt nu, sa du att du har Plejd gateway hemma??
Så d-a prostituerad blir jag aldrig! 🤬 Kanske testar Dahls mackor... 🤔

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Haha, vad säger man, busted!

Välkommen förbi på en rejälare fredagsmacka.
En Rejälare, är det en kreation av @Rejäl?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
En Rejälare, är det en kreation av @Rejäl?
Det är ingen liten munsbit, vill jag lova. 🥖🥖

• Haha
Pin
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Så d-a prostituerad blir jag aldrig! 🤬 Kanske testar Dahls mackor... 🤔
Beror inte det på hur mycket du får betalt❓

Z Zsam skrev:
Nä, det kan inte vara butlern, hen är inte certifierad enl. elsäkerhetsverket.

Oooopps nu skrev jag hen, då kommer väl hela ByggaHus att explodera
Klart det inte var Butlern. Brukar vara Ernst med Äggtempura i vedboden! Det heter HÄN!!! Hen är något Woke PK " hittepå" som påstås vara gender neutralt när det på utrikiska i själva verket är feminin formen av Hönsfågel!!!

• Haha
Mrs November
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Absolut! Själv har jag även julstjärna i toppen av midsommarstång och flaggstång.🙂 Den lyser så fint i den ljusa sommarnatten🙃
Ljusa sommarnatten påstår du??? Baha ni mörker människor som inte begriper bättre än att bosätta er söder om Jokkmokk lever ju i riktigt mörker. På vintern ser man inte där det inte finns gatlyktor och på sommaren är det mörkt större delen av natten! Norr om Jokkmokk/ Polcirkeln finns det sol hela natten på sommaren och snö som lyser upp på vintern

• Gilla
Mrs November
  • Laddar…
M
S Sona2012 skrev:
Ljusa sommarnatten påstår du??? Baha ni mörker människor som inte begriper bättre än att bosätta er söder om Jokkmokk lever ju i riktigt mörker. På vintern ser man inte där det inte finns gatlyktor och på sommaren är det mörkt större delen av natten! Norr om Jokkmokk/ Polcirkeln finns det sol hela natten på sommaren och snö som lyser upp på vintern
Eftersom snön där uppe brukar komma redan i början av oktober så har du ju ljust och fint då mellan oktober och midsommar. Grattis till det! Själv föredrar jag solen framför snön som ljuskälla😉😎

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S
FredrikR FredrikR skrev:
Det är ingen liten munsbit, vill jag lova. 🥖🥖
Det är inte lätt att få sprätt på @Rejäls baguette

• Haha
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Det är inte lätt att få sprätt på @Rejäls baguette
Men när man väl lyckas.. 😍

• Ledsen
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Eftersom snön där uppe brukar komma redan i början av oktober så har du ju ljust och fint då mellan oktober och midsommar. Grattis till det! Själv föredrar jag solen framför snön som ljuskälla😉😎
Fast när er sol försvunnit snubblar man fram i ett mörker utan like. Vår snö gör att man alltid ser på marken man går på

M
S Sona2012 skrev:
Fast när er sol försvunnit snubblar man fram i ett mörker utan like. Vår snö gör att man alltid ser på marken man går på
Härligt att du är nöjd! Själv är jag "allergisk" mot vinter och snö. Tycker jag har för lång vinter där jag bor. Då November kommer vill jag göra som flyttfåglarna😎 Barfota i sandaler är min melodi!
Skulle helst slippa allt det vita som ibland kommer i kopiösa mängder. Huvvaligen!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.