N
S Saelen skrev:
Hans fru, ett bondskt elände från Sveriges mest inavlade delar,
Så hon är från Stockholm ❓

• Älska
  • Haha
Intet och 1 till
  • Laddar…
S
Typ så…

Idag har jag fiskat och jagat med min son. Sedan körde vi lite fyrhjuling och avslutade med några öl för mig och coca för sonen. Grillat såklart. Nu ska vi basta med några andra rejäla män.

Imorgon åker vi till Borlänge och gör ett studiebesök på järnverket. Vi hoppas riktiga karlar i bara svettiga överkroppar arbetar med tunga lyft.

Är det några mer tips på uppfostrande och uppbyggande aktiviteter? Pray the gay away?

• Wow
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Är det några mer tips på uppfostrande och uppbyggande aktiviteter?
Har ni testat varianten av lerduveskytte där maskinen kastar kor och man skjuter med haubits?

• Gilla
  • Haha
fribygg och 4 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Idag har jag fiskat och jagat med min son. Sedan körde vi lite fyrhjuling och avslutade med några öl för mig och coca för sonen. Grillat såklart. Nu ska vi basta med några andra rejäla män.

Imorgon åker vi till Borlänge och gör ett studiebesök på järnverket. Vi hoppas riktiga karlar i bara svettiga överkroppar arbetar med tunga lyft.

Är det några mer tips på uppfostrande och uppbyggande aktiviteter? Pray the gay away?
Är du nästan 40?

N
P Pin skrev:
Grillad öl kokain det har jag aldrig hört om förr.
Finns ju öl som ska drickas varm
P Pin skrev:
Nä dom kör truck
P Pin skrev:
Köra plastskoter i rosa hjälm,topp och kortkort kjol med fisknätsstrumpbyxor och högklackade stövlar

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Är du nästan 40?
Ja och har varit gift minst 20 år

N Niq skrev:
Nä dom kör truck
Go woke go broke!

P Pin skrev:
Finns det något mer gay än att be?

Har ni mekat tillsammans? Byggt ett vindskydd? Snarat järpe? Investerat på börsen?

• Haha
Pin
  • Laddar…
N
Henningelvis Henningelvis skrev:
Laga kalvdans med Ernst
Har ni mekat tillsammans? Byggt ett vindskydd? Snarat järpe? Investerat på börsen?
Memecoins

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Laga kalvdans med Ernst

Memecoins
Fy fan.

Du vet vad man säger, lättare att se handgranaten i grannens shorts är raketgeväret i sina egna.

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
Kristet utseende?

• Haha
Henningelvis
  • Laddar…
S
Gnarp levererar alltid...

N
P Pin skrev:
Kristers utseende?

• Haha
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.