819 650 läst ·
30 318 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Idag har jag fiskat och jagat med min son. Sedan körde vi lite fyrhjuling och avslutade med några öl för mig och coca för sonen. Grillat såklart. Nu ska vi basta med några andra rejäla män.
Imorgon åker vi till Borlänge och gör ett studiebesök på järnverket. Vi hoppas riktiga karlar i bara svettiga överkroppar arbetar med tunga lyft.
Är det några mer tips på uppfostrande och uppbyggande aktiviteter? Pray the gay away?
Imorgon åker vi till Borlänge och gör ett studiebesök på järnverket. Vi hoppas riktiga karlar i bara svettiga överkroppar arbetar med tunga lyft.
Är det några mer tips på uppfostrande och uppbyggande aktiviteter? Pray the gay away?
Är du nästan 40?P Pin skrev:Idag har jag fiskat och jagat med min son. Sedan körde vi lite fyrhjuling och avslutade med några öl för mig och coca för sonen. Grillat såklart. Nu ska vi basta med några andra rejäla män.
Grillad öl kokain det har jag aldrig hört om förr.P Pin skrev:
Finns ju öl som ska drickas varm
Nä dom kör truckP Pin skrev:
Köra plastskoter i rosa hjälm,topp och kortkort kjol med fisknätsstrumpbyxor och högklackade stövlarP Pin skrev:
Renoverare
· Uppsala
· 2 174 inlägg