M
kashieda kashieda skrev:
Jag gillar inte att min arbetsgivare accepterar att det finns folk med rakt hår.

Borde jag få löneförhöjning och extra pensionsavsättning på mina kopparrör för 1500 kr/m?
Koppar gör ju håret grönt🙂 Med permanent som på 80 talet så startar du en ny trend! Bör kunna ge en rejäl lönehöjning🙃

• Älska
kashieda
  • Laddar…
Gratis öl ökar nykterheten. Kom ihåg var ni läste detta först!

Textavsnitt med uttalande: "För att motverka detta ersatte gratis öl sprit vilket ökade nykterheten samtidigt.

• Wow
  • Älska
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Gratis öl ökar nykterheten. Kom ihåg var ni läste detta först!

[bild]
Vem vill vara nykter ❓

• Wow
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
Vem vill vara nykter ❓
Biggan?

• Älska
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Vem vill vara nykter ❓
🎼🎵 Jag dricker aldrig nykter någonsin, aldrig, inte ens vin, dricker jag nykter 🎵

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Få se nu… Den här tråden har som vanligt spårat ur och moderatorn verkar ligga i fosterställning i grannens hönshus.

Alltså, själv är jag ju helt utan skuld till att leverera taffliga oneliners och anklaga mina meddebattörer för deras tillkortakommanden.

Möjligen har något enstaka bild med Ernst eller Edward slunkit med av bara farten men det har enbart varit i upplysande syfte.

Ödmjukhet.

Hur var det nu med att hälla glyfosat på grannens thuja medan hans hönshus på något märkligt sätt kryper längre och längre in på min tomt och vad är det för jävla sladd som går dit från min vedbod?

Grannen ja. En kortväxt filur som ofta går i röd tröja och snickarbyxor. Dessutom konstant full och dricker öl i 50 cl-burkar. Oskick. Vi vet ju alla att 33 cl är bäst.

Hans fru, ett bondskt elände från Sveriges mest inavlade delar, låter konstant och går under namnet Vrålapan. Konstigt nog är hon tyst under sexakten för då ligger hon väl där som en död hornsimpa medan herrn i huset flåsar som under pågående bilning i källaren.

Kära forum, hur får man stopp på det här?

• Haha
Pin och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Få se nu… Den här tråden har som vanligt spårat ur och moderatorn verkar ligga i fosterställning i grannens hönshus.

Alltså, själv är jag ju helt utan skuld till att leverera taffliga oneliners och anklaga mina meddebattörer för deras tillkortakommanden.

Möjligen har något enstaka bild med Ernst eller Edward slunkit med av bara farten men det har enbart varit i upplysande syfte.

Ödmjukhet.

Hur var det nu med att hälla glyfosat på grannens thuja medan hans hönshus på något märkligt sätt kryper längre och längre in på min tomt och vad är det för jävla sladd som går dit från min vedbod?

Grannen ja. En kortväxt filur som ofta går i röd tröja och snickarbyxor. Dessutom konstant full och dricker öl i 50 cl-burkar. Oskick. Vi vet ju alla att 33 cl är bäst.

Hans fru, ett bondskt elände från Sveriges mest inavlade delar, låter konstant och går under namnet Vrålapan. Konstigt nog är hon tyst under sexakten för då ligger hon väl där som en död hornsimpa medan herrn i huset flåsar som under pågående bilning i källaren.

Kära forum, hur får man stopp på det här?
Köp frun och installera om henne i hönshuset.

Hyr ut granndvärgen till @tommib.

Glysofat funkar bara för att förvara klorin man bleker trädgården med. Gräv ner dem och täck över med aspestdamm.

Det enda rätta som pågår på grannens tomte är långburken, men det verkar mest vara ett misstag. Byt dina kortburkar mot ett meshsystem från Pripps istället, så kommer du få större chans att betäckas av Ernst och Edward.

Så jävla svårt är det väl inte?

• Haha
  • Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
’betäckas av Edward’

*hårdryser en smula*

• Gilla
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Konstigt nog är hon tyst under sexakten
Hur vet du att den pågår om hon är tyst?
Är altanen för nära tomten?

Små tomter och de har sina fönster öppna. Tyck synd om mig…

Som tur är sker det bara en gång per år

S Saelen skrev:
Som tur är sker det bara en gång per år
Men sker det varje år och knte vara skottår? Dålt fäll!

Vi brukar kalla tillfället för skottår men bäst är väl om @Alfredo biktar sig själv

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N
S Saelen skrev:
Små tomter och de har sina fönster öppna. Tyck synd om mig…
Sluta stirra in i grannens sovrum

N
S Saelen skrev:
Vi vet ju alla att 33 cl är bäst.
Notis med texten "WRONG ANSWER" i rött fäst på en anslagstavla med blå kartnålar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.