819 585 läst ·
30 316 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Bikupor, två och två?S Saelen skrev:Det börjar likna hönshus i den här tråden. En mängd patetiska försök till oneliners och inte ens det.
Skärpning!
Alltså, vilken liner ska man ha när man isolerar hönshuset och vilken sida ska vara mot grannen? Jag menar, konduktiviteten i linern kan ju ha viss påverkan beroende på hur elen är dragen. Hönsens rörelser skapar friktion vilken gör att en kondensator måste kopplas in med ljusbågshorn för att leda bort överströmmar och strömspikar.
Diskutera i små grupper och redovisa på karbonpapper
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 647 inlägg
Nej, nej, nej! Du ska givetvis bygga hönshuset i vändzonen utanför grannens hus! Asfalten är stabil och bra att bygga på, och grannungarnas landhockeymål kan du använda som en del av nätet när du bygger hönsgården sen!M Mrs November skrev:
Om man istället använder det oanvända garaget hos grannen med den dyrbara elbilen till hönshus slipper man bygglov och frigör mycket plats för hönsgårdenSågspånPappspikEternit skrev:
Jag har druckit många konstiga blandningar när jag var ung o dum. Men häxans har jag aldrig groggat påM Mrs November skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men lite god Bourbon är svårslaget. Eller varför inte en någon god irländsk whisky. Det är få skotska whisky som slår Johnnie walker red label.
När jag gjorde lumpen så tog groggvirket slut så några gick lös på vodka med filmjölk. Där gick gränsen för mig. Det fick bli ren vodkaN Niq skrev: