M
F fribygg skrev:
Eyeliner, alltid fulsidan mot grannen om han inte håller hönshuset med el.
Nej, nej, nej eyeliner har hönsen runt ögonen! Istället för fulsidan mot grannen gör man en fulkoppling med elen🙂🙃

S Saelen skrev:
Det börjar likna hönshus i den här tråden. En mängd patetiska försök till oneliners och inte ens det.

Skärpning!

Alltså, vilken liner ska man ha när man isolerar hönshuset och vilken sida ska vara mot grannen? Jag menar, konduktiviteten i linern kan ju ha viss påverkan beroende på hur elen är dragen. Hönsens rörelser skapar friktion vilken gör att en kondensator måste kopplas in med ljusbågshorn för att leda bort överströmmar och strömspikar.

Diskutera i små grupper och redovisa på karbonpapper
Bikupor, två och två?

M Mrs November skrev:
Istället för fulsidan mot grannen gör man en fulkoppling med elen🙂🙃
Fullkopplad bör elen vara

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Nej, nej, nej eyeliner har hönsen runt ögonen!
Bild?

M Mrs November skrev:
Nej, nej, nej eyeliner har hönsen runt ögonen! Istället för fulsidan mot grannen gör man en fulkoppling med elen🙂🙃
Nej, nej, nej! Du ska givetvis bygga hönshuset i vändzonen utanför grannens hus! Asfalten är stabil och bra att bygga på, och grannungarnas landhockeymål kan du använda som en del av nätet när du bygger hönsgården sen!

• Gilla
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nej, nej, nej! Du ska givetvis bygga hönshuset i vändzonen utanför grannens hus! Asfalten är stabil och bra att bygga på, och grannungarnas landhockeymål kan du använda som en del av nätet när du bygger hönsgården sen!
Om man istället använder det oanvända garaget hos grannen med den dyrbara elbilen till hönshus slipper man bygglov och frigör mycket plats för hönsgården

• Haha
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Om man istället använder det oanvända garaget hos grannen med den dyrbara elbilen till hönshus slipper man bygglov och frigör mycket plats för hönsgården
Är det grannen som väntar på bästa elbilen 2026?

M
F fribygg skrev:
Bild?
En närbild av ett öga med konstnärlig och dramatisk eyeliner-design med vingar ovan och under ögat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Är det grannen som väntar på bästa elbilen 2026?
Det tror jag inte, den bästa elbilen 2026 borde vara billig.

• Wow
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
N
S Saelen skrev:
din lilla gottegris
Ja bärsaft är mums

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
N
M Mrs November skrev:
Jag tror att jag Mrs:s förstår. Det förekommer så mycket häxblandningar hit och dit numera fast det är bara singel malt som räknas😏
Jag har druckit många konstiga blandningar när jag var ung o dum. Men häxans har jag aldrig groggat på
Flaska med Häxans silverputs, gul förpackning med röd kork och etikett med en häxa på kvast. Används för att putsa silver.
Skapa konto

Men lite god Bourbon är svårslaget. Eller varför inte en någon god irländsk whisky. Det är få skotska whisky som slår Johnnie walker red label.

• Gilla
Mrs November
  • Laddar…
N
M Mrs November skrev:
Då blir jag hellre Rejält förbannad🙃
Eller förbannad av rejäl

• Gilla
Mrs November
  • Laddar…
N
F fribygg skrev:
Det tror jag inte, den bästa elbilen 2026 borde vara billig.
Är det inte en Bury Your Dream som är bästa elbilen 2026❓

S
N Niq skrev:
Jag har druckit många konstiga blandningar när jag var ung o dum. Men häxans har jag aldrig groggat på
[bild]

Men lite god Bourbon är svårslaget. Eller varför inte en någon god irländsk whisky. Det är få skotska whisky som slår Johnnie walker red label.
När jag gjorde lumpen så tog groggvirket slut så några gick lös på vodka med filmjölk. Där gick gränsen för mig. Det fick bli ren vodka

• Haha
Mrs November
  • Laddar…
S
F fribygg skrev:
Bild?
Tupp med röda läppar och mänskliga tänder på en suddig grön bakgrund.
Skapa konto

• Wow
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.