819 585 läst ·
30 316 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Det börjar likna hönshus i den här tråden. En mängd patetiska försök till oneliners och inte ens det.
Skärpning!
Alltså, vilken liner ska man ha när man isolerar hönshuset och vilken sida ska vara mot grannen? Jag menar, konduktiviteten i linern kan ju ha viss påverkan beroende på hur elen är dragen. Hönsens rörelser skapar friktion vilken gör att en kondensator måste kopplas in med ljusbågshorn för att leda bort överströmmar och strömspikar.
Diskutera i små grupper och redovisa på karbonpapper
Skärpning!
Alltså, vilken liner ska man ha när man isolerar hönshuset och vilken sida ska vara mot grannen? Jag menar, konduktiviteten i linern kan ju ha viss påverkan beroende på hur elen är dragen. Hönsens rörelser skapar friktion vilken gör att en kondensator måste kopplas in med ljusbågshorn för att leda bort överströmmar och strömspikar.
Själv tänker jag att man alltid ska ha en tupp i hönshuset. Enda sättet att få någon ordning o reda där😉S Saelen skrev:Det börjar likna hönshus i den här tråden. En mängd patetiska försök till oneliners och inte ens det.
Skärpning!
Jag tror att jag Mrs:s förstår. Det förekommer så mycket häxblandningar hit och dit numera fast det är bara singel malt som räknas😏N Niq skrev: