FredrikR FredrikR skrev:
Är detta helt genomtänkt?
Nej!

F fribygg skrev:
Det tror jag inte..
Ett rätt i alla fall.

Tänkte teckna en liten vacker blyertsskiss men hittade ingen penna. Lackade ur och kopplade färgsprutan till ett fat med spillolja. Nu jädran ska här ”tecknas”. 😎

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nej!

Ett rätt i alla fall.

Tänkte teckna en liten vacker blyertsskiss men hittade ingen penna. Lackade ur och kopplade färgsprutan till ett fat med spillolja. Nu jädran ska här ”tecknas”. 😎
Oj, oj...
Skyll inte på mig nu. 🤷

Alfredo Alfredo skrev:
Ett rätt i alla fall.
Önskar jag kommer att kunna säga detsamma då jag få se "teckningen"

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Önskar jag kommer att kunna säga detsamma då jag få se "teckningen"
Inte en chans!

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Här är en tecknad serie att inspireras av.
Tecknad serie med en kvinna som stickar och en man bunden vid en stol och med en röd boll i munnen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
  • Haha
  • Laddar…
P Pin skrev:
Här är en tecknad serie att inspireras av.
Har du snokat i mitt familjealbum?

• Haha
fribygg och 3 till
  • Laddar…
S
Då vet vi att @Alfredo är en toffel…

• Älska
Alfredo
  • Laddar…
Nissens
S Saelen skrev:
Då vet vi att @Alfredo är en toffel…
Han är Selma, den gamla transan…

• Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Tänk om man kunde ersätta dagens system med kommunpampar, miljöpartistiska aktivister och "experter" med något sorts system där vi vanligt folk får bestämma? Tänker att det inte kan vara så svårt att vi hederliga medborgare samlas och väljer ut, bland oss själva vilka som ska bestämma? Då får man ju folk man kan ha förtroende för som inte är idioter. Räcker säkert med att man gör det var fjärde år. Sen så behöver dom inte kunna allt ändå, bara dom kan delegera till folk med utbildning.

• Älska
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
TheImprovisor
Alfredo Alfredo skrev:
Nej!

Ett rätt i alla fall.

Hur lång är slangen till färgsprutan?
Jag vill inte riskera att mitt hus intecknas.

TheImprovisor
H Huzzbutt skrev:
Tänk om man kunde ersätta dagens system med kommunpampar, miljöpartistiska aktivister och "experter" med något sorts system där vi vanligt folk får bestämma? Tänker att det inte kan vara så svårt att vi hederliga medborgare samlas och väljer ut, bland oss själva vilka som ska bestämma? Då får man ju folk man kan ha förtroende för som inte är idioter. Räcker säkert med att man gör det var fjärde år. Sen så behöver dom inte kunna allt ändå, bara dom kan delegera till folk med utbildning.
Det låter lite revolutionärt tycker jag.
Har ett sådant system testats någonstans?

*skeptisk*

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
H Huzzbutt skrev:
Det där fungerar bara i teorin.

• Ledsen
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
H Huzzbutt skrev:
något sorts system där vi vanligt folk får bestämma?
Kommunist!

• Wow
  • Laddar…
TheImprovisor
Alfredo Alfredo skrev:
Kommunist!
Det kommer att sluta med att vi inte ens får klippa gräset på långfredag längre!

• Gilla
  • Laddar…
TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Det kommer att sluta med att vi inte ens får klippa gräset på långfredag längre!
Det får vi verkligen hoppas! Men är verkligen någon så hänsynslös så de gör det?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.