N
Alfredo Alfredo skrev:
Vet hut!
Se så inte vara svartsjuk nu

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
P Pin skrev:
Är Aspiga katter inne?
Nu förstår jag inte vad du menar alls? Katter är ju mäster-aspiesarna framför alla andra ❤️!

N
Alfredo Alfredo skrev:
De veganska alternativen? Var? Bredvid aspesten?
Dom finns väl mitt i spenaten

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nu förstår jag inte vad du menar alls? Katter är ju mäster-aspiesarna framför alla andra ❤️!
Då är de inne alltså? Eller ute?

Mvh Schrödinger

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P Pin skrev:
Då är de inne alltså? Eller ute?

Mvh Schrödinger
Fattar inte referensen, var Schrödinger aspie, eller vad menar du?

Vad katten yrar ni om? 14 för många? Nu blir det en anmälan! Tänker skicka PM. Vet någon vilken medlem som egentligen är Transportstyrelsen? Biggles?

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Mest bipolär tror jag

S
Hej Byggahus!
Jag behöver fixa bättre vatten till mitt fritidshus. Behöver borra en brunn och har fått tips om en som heter Ernst här på forumet.

Är det Ernst Brunner ni menar?

S Saelen skrev:
Behöver borra en brunn
Kan du inte knycka vatten från grannens hönshus? Det är liksom lite mer vår stil. Den siste ernstkramaren verkar för övrigt vara på sommarlov (Hall? Kumla?) så här får du inget stöd för dina böjelser.

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Hej Byggahus!
Jag behöver fixa bättre vatten till mitt fritidshus. Behöver borra en brunn och har fått tips om en som heter Ernst här på forumet.

Är det Ernst Brunner ni menar?
Jag vill påpeka att vatten är vatten, dvs H2O. Är det något annat är det inte vatten. Alltså finns det inte ”bättre” vatten. Du kan således nyttja vattnet du har. Förutsatt att det är vatten.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P Pin skrev:
Alltså finns det inte ”bättre” vatten.
Det klart att grannens vatten är bättre än det man måste betala för. Oerhört mycket mer prisvärt!

• Gilla
  • Älska
TypRätt och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det klart att grannens vatten är bättre än det man måste betala för. Oerhört mycket mer prisvärt!
Gratis är gott. Eftersom allt vatten är vatten och det inte finns sämre vatten är allt vatten gratis.

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Asså, varför håller de på och postar såna här bövla trådar hela tiden?!?

[länk]

Det är snudd på omöjligt för mig att inte gå in i tråden och skriva "Sorry, men det där ser ut som asbest". Sååå frestande! Vad ska jag göra?!?
Tycker du i förebyggande syfte bör upplysa personen att det där nog är parkslide-board och nog innehåller organiska asbestfibrer.
Ps. Jag har inte kollat länken för jag räknar med att den går till någon skum porrsida för fiskare. Men jag tror jag vet vad jag pratar om ändå.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
Gratis är gott. Eftersom allt vatten är vatten och det inte finns sämre vatten är allt vatten gratis.
Prova saltvatten

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.