TheImprovisor
FredrikR FredrikR skrev:
Men att bygga ett LSS boende bara för att jag inte sa hur mycket olja som skulle ut på bordet!?
Huvudsaken är att du har tillräckligt med plats för kattsand och blöjor i ditt sopkärl. Då sjunker iaf inte värdet på huset.

• Haha
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Du får acceptera situationen som det är eller byta, och det är kanske inte så lätt när man har bordet fullt och ett LSS boende på gång dessutom?
Från boendet kommer jag få desto svårare att hålla koll oljemängder och annat.
Hon försökte ringa till Osmo och kräva svar av dom men hänvisade till återförsäljaren i Tyskland där jag beställt oljan till halva priset...
Och tror du frun kan tyska, vilket inte förbättrade min situation något.

FredrikR FredrikR skrev:
Gäller att passa på innan LSS boendet börjar byggas.
Ska hon bygga dig ett eget hus? Störs hon verkligen så mycket av ditt nattliga meordinarerande? Jag förstår givetvis att det kräver sin man för att hålla ordning på denna tråd men du skulle kanske kunna arbeta något tystare?

Är det föresten någon som vet hur värdesänkande det är att ha en granne som är metorist?

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Huvudsaken är att du har tillräckligt med plats för kattsand och blöjor i ditt sopkärl. Då sjunker iaf inte värdet på huset.
Vänta nu, blöjor?
Dom är 15 och 17 har jag missat ytterligare något..?

• Gilla
Mrs November
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vänta nu, blöjor?
Har du inte bytt på 17 år har du nog missat ett och annat.

• Haha
  • Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ska hon bygga dig ett eget hus? Störs hon verkligen så mycket av ditt nattliga meordinarerande? Jag förstår givetvis att det kräver sin man för att hålla ordning på denna tråd men du skulle kanske kunna arbeta något tystare?

Är det föresten någon som vet hur värdesänkande det är att ha en granne som är metorist?
Inte mekaniskt tangentbord tänker du?

Granne som.. på boendet.. You do the math!

TheImprovisor
FredrikR FredrikR skrev:
Vänta nu, blöjor?
Det kan vara jag som blandat ihop saker. 🥺

• Haha
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
Vänta nu, blöjor?
Alltså det brukar stå hur många kilo blöjorna rymmer på paketen men jag har aldrig sett något om hur länge det bör vara mellan bytena.

• Wow
  • Haha
  • Laddar…
N Niq skrev:
Alltså det brukar stå hur många kilo blöjorna rymmer på paketen men jag har aldrig sett något om hur länge det bör vara mellan bytena.
Kanske därför dom varit kinkiga sista 5-10 åren? 🫣

• Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
Inte mekaniskt tangentbord tänker du?

Granne som.. på boendet.. You do the math!
Hur ska man då få till skrivmaskinsljudet

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
Kanske därför dom varit kinkiga sista 5-10 åren? 🫣
Bytte du sist när dom var 7 och 9❓

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
N
Jag fick min låda att bli lite över halv på 24 veckor. Men jag har ju förstås inga blöjor

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
TheImprovisor
N Niq skrev:
Jag fick min låda att bli lite över halv på 24 veckor. Men jag har ju förstås inga blöjor
Jag har sett siffran 14 nämnas tidigare i tråden. Det skall visst, normalt sett, räcka för att fylla.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Jag har sett siffran 14 nämnas tidigare i tråden. Det skall visst, normalt sett, räcka för att fylla.
En fylla, tack. ☝️

N
Va läs tråden ordentligt. 14 är ju normala dagsmängden. Behövs minst 14+14 för att bli fylla.

@Alfredo vad gör vi dom som inte läst hela tråden❓

• Älska
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.