820 873 läst ·
30 449 svar
821k läst
30,4k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag är ingen läkare och verkligen inte psykolog men likafullt: Sök hjälp om DU behöver, det lär finnas duktigt folk i primärvården som kan hjälpa sånna som dig vidare.
Mot det ömhudade, klena, frökenaktiga som inte kan hantera ohyvlat virke kan jag rekomendera handskar, många sägs kunna lära sig arbeta helt acceptabelt med sånna även som vuxna.
Mot det ömhudade, klena, frökenaktiga som inte kan hantera ohyvlat virke kan jag rekomendera handskar, många sägs kunna lära sig arbeta helt acceptabelt med sånna även som vuxna.
Ha ha ha du försöker vara rolig du, har du läst dina egna skrivelser på familjeliv ganska tafatta som ett barn som skriver med vuxna tjejer😉😂F fribygg skrev:Jag är ingen läkare och verkligen inte psykolog men likafullt: Sök hjälp om DU behöver, det lär finnas duktigt folk i primärvården som kan hjälpa sånna som dig vidare.