Är det svårt med de ohyvlade reglarna i detta obarkade sällskap?

P
F fribygg skrev:
Är det svårt med de ohyvlade reglarna i detta obarkade sällskap?
Obarkade? Ni är ju som lättkränkta fruntimmer som anmäler till höger och vänster!

Rejäl skrev:
Obarkade? Ni är ju som lättkränkta fruntimmer som anmäler till höger och vänster!
Det är väl inte så att du kritiserar reglarna, reglerna eller modereringen i tråden?

P
F fribygg skrev:
Det är väl inte så att du kritiserar reglarna, reglerna eller modereringen i tråden?
Till 110% så kritiserar jag det❤️

De ohyvlade reglarna?

P
F fribygg skrev:
Så nu har en en till sak du kan anmäla!

P
F fribygg skrev:
Klarar inte @Rejäl ohyvlat?
Ohyvlat är för dom som inte är av släktet homo sapiens det säger ju sig självt, så frågan är vad du är för något @fribygg..
Pilsk ensam 54åring så långt är vi med men vad är du för något?

Redigerat av moderator:
Använder du inte ohyvlat till fasad och ställningsplank?

Omänskligt vad en del verkar ömhudade

P
Nu när det har konstaterats att en utomjording huserar i tråden dessutom en golande en så räcker det för mig!

Om du är en "utomjording" undrar man ju varför du hänger här bland vanligt folk?

P
Du behöver verkligen hjälp😂

• Inlägg på Familjeliv.se av användare "Blond tjej" som nämner att hon har örhängen på sig nu.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag är ingen läkare och verkligen inte psykolog men likafullt: Sök hjälp om DU behöver, det lär finnas duktigt folk i primärvården som kan hjälpa sånna som dig vidare.

Mot det ömhudade, klena, frökenaktiga som inte kan hantera ohyvlat virke kan jag rekomendera handskar, många sägs kunna lära sig arbeta helt acceptabelt med sånna även som vuxna.

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
F fribygg skrev:
Jag är ingen läkare och verkligen inte psykolog men likafullt: Sök hjälp om DU behöver, det lär finnas duktigt folk i primärvården som kan hjälpa sånna som dig vidare.

Mot det ömhudade, klena, frökenaktiga som inte kan hantera ohyvlat virke kan jag rekomendera handskar, många sägs kunna lära sig arbeta helt acceptabelt med sånna även som vuxna.
Ha ha ha du försöker vara rolig du, har du läst dina egna skrivelser på familjeliv ganska tafatta som ett barn som skriver med vuxna tjejer😉😂

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.