P
Nissens Nissens skrev:
DOM själva?
Om engelskan hjälper dig så kommer det här:

• Skärmdump av översättningstjänst som visar engelska översättningar för svenska ord och fraser som 'själva' och 'dom'.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nissens
Rejäl skrev:
Om engelskan hjälper dig så kommer det här:
Jo, men hur kan ETT liv bli plural?

P
Nissens Nissens skrev:
Håll inte på med hårklyverier det klär inte dig/er!

N
Nissens Nissens skrev:
Dom kanske levt flera gånger

P
F fribygg skrev:
Hej "fröken", vet du hur mycket styrka man tappar i tex en 2x8" när man hyvlar ner den till en 45*195mm?Jag vet inte själv (frågar därför)

Om man bygger åt andra på accord är det ju givet lättare och snabbare att beställa ut en bunt hyvlat virke till byggplatsen än att själv fälla, kvista, brossla, köra ut,såga, stabblägga, och plocka fram det virke man behöver men det ger inte alls samma känsla som när man själv klarar hela processen från träd till hus och kan välja lämplig kvalitet efter det specifika behovet.
Ps, tror forumreglerna säger nått om trevlig ton och avstår därför att kommentera ditt snack om apor och neandertalare mer än såhär.
Oj oj oj har du gett dig in i relationstips nu med pilske ”fribygg”

”Bygg nytt eller köp och renovera objektet innan ni flyttar in, det sliter mycket mindre på relationen.”

Stackars dom som luras av dig då du inte ens lyckas få till en dejt via familjeliv😂😂😂

Nissens
Rejäl skrev:
Vart inte @Nissens och @Alfredo samma liv? Konstaterades det inte av dom själva!
Jo, när man tänker efter så har jag/han/hen/den/vi och kanske oss minst ett liv. Seriellt eller parallellt är svårt att reda ut. Tror jag

Redigerat:
Nissens Nissens skrev:
Jo, när man tänker efter så har jag//han/hen/den/vi och kanske oss minst ett liv.
Ett servilt liv?

Rejäl skrev:
Oj oj oj har du gett dig in i relationstips nu med pilske ”fribygg”
Du kan få mängdrabatt

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
N
Nissens Nissens skrev:
Jo, när man tänker efter så har jag/han/hen/den/vi och kanske oss minst ett liv. Seriellt eller parallellt är svårt att reda ut. Tror jag
Om multiverse existerar så lever man många liv samtidigt

• Wow
Nissens
  • Laddar…
TheImprovisor
Nissens Nissens skrev:
hur kan ETT liv bli plural?
Celldelning?

• Gilla
Nissens
  • Laddar…
P
Nissens Nissens skrev:
Du är så söt ihop med den lille röderörisen, nästan så man blir tårögd🥴

• Älska
Nissens
  • Laddar…
TheImprovisor
Alfredo Alfredo skrev:
Börja med att sakta banna kvarterets alla pantbrev över öppen eld. Återkom när du är klar ska jag hjälpa dig vidare.
Baka bannbullar?

P
F fribygg skrev:
Du kan få mängdrabatt
Tackar som ödmjukast men nej tack (jag måste vara snäll mot dig har blivit tillsagd av moderatorn bara så du vet att det inte är så att jag på något sätt är egentligen så förtjust i dig, men det är ett forum med en envåldshärskare🤷)

Rejäl skrev:
Du är så söt ihop med den lille röderörisen, nästan så man blir tårögd🥴
Är det en lipsill med frökenhänder tro?

• Wow
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
F fribygg skrev:
Är det en lipsill med frökenhänder tro?
Absolut inte lille du! Men moderatorn har sina favoriter som hon har tydligt visat jag sliter i det vill bara vara transparent att det är inte mina åsikter!!!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.