N
FredrikR FredrikR skrev:
Jag ska muta (mura/gjuta) en grillplats, har en del lekarblock över sedan jag bögg robotgräsklipparegaraget.

Tar tacksamt emot tips hur jag bäst får en yta lämpad att måla med äggoljetempera på lerkliningen.
Sätt gipsskiva på blocken så får du en jämn fin yta

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N
TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Är du under 14, då räknas det väl som barnarbete?
Undvik barnarbetskraft dom lyckas inte leverera bra kvalité. Dessutom är dom ofta långsamma och gnälliga

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N
Det löser jag lätt i Photoshop. 🙂
Jag är inte så bra på photostopp men tänkte du använda slägga eller motorsåg❓

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
Think Pink gäller här
Är det som tar den där pink tax som det pratas om❓

TheImprovisor
FredrikR FredrikR skrev:
Jag ska muta (mura/gjuta) en grillplats, har en del lekarblock över sedan jag bögg robotgräsklipparegaraget.

Tar tacksamt emot tips hur jag bäst får en yta lämpad att måla med äggoljetempera på lerkliningen.
Lekare och block låter innovativt. Höj och sänkbart på ett enkelt sätt. Är det även tänkt att kunna flyttas i sidled?

Vad gäller din fråga så tycker jag att du skall kontakta en elektriker, så att det blir rätt från början. Man skall vara försiktig med el. Speciellt om det som i ditt fall handlar om mobila byggnationer utomhus.

• Wow
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Asbets, kompis! Det är brinnasäkert och om du påtalar vad det är för materiel kommer säkerhetsligen objudna gäster hålla sig bortöver! Vin - vin situation, som de bätter bermedlade säger!

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vad gäller din fråga så tycker jag att du skall kontakta en elektriker, så att det blir rätt från början. Man skall vara försiktig med el.
Det blir dyrt, man ska vara försiktig med utgifter.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Vin - vin situation, som de bätter bermedlade säger!
Hur kan du veta det, har du lunchat med Anders?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Hur kan du veta det, har du lunchat med Anders?
Amen precis, sist jag (eller snarare min privatchaufför, han är nån sorts arab eller asiat) tog Rollsen till Hufvudstaden passade vi givetvis på att möta honom för en enkel trerätters, men oss emellan, är han inte lite pöbelaktig?

Amen precis, sist jag (eller snarare min privatchaufför, han är nån sorts arab eller asiat) tog Rollsen till Hufvudstaden passade vi givetvis på att möta honom för en enkel trerätters, men oss emellan, är han inte lite pöbelaktig?
Varför tog ni inte Scanian som vanligt?

N Niq skrev:
Sätt gipsskiva på blocken så får du en jämn fin yta
Visst behöver jag ackreditation från BKR då?

FredrikR FredrikR skrev:
Nä, det är för att få köpa ut leca som icke östgöte du måste vara ackrediterad

• Wow
  • Älska
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Varför tog ni inte Scanian som vanligt?
Ville inte skryta, en Rolls-Royce är en betydligt mindre investering än en prima Scania av motsvarande årsmodell. Ödmjukhet är en dygd i det här samhällsskiktet, som du vet. (Du förstår säkert att det är den bristande ödmjukheten som fick mig att uppfatta den gode Anders som pöbelaktig.)

Ville inte skryta, en Rolls-Royce är en betydligt mindre investering än en prima Scania av motsvarande årsmodell. Ödmjukhet är en dygd i det här samhällsskiktet, som du vet. (Du förstår säkert att det är den bristande ödmjukheten som fick mig att uppfatta den gode Anders som pöbelaktig.)
Nu när dieseln är billig tycker jag man ska passa på att åka Scania, Rollsen finns väl bara som bensinare och det gillar tydligen varken Anders eller Greta.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
Bara om du vill att försäkringen ska gälla

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.