820 542 läst ·
30 423 svar
821k läst
30,4k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 881 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 881 inlägg
Lekare och block låter innovativt. Höj och sänkbart på ett enkelt sätt. Är det även tänkt att kunna flyttas i sidled?FredrikR skrev:
Vad gäller din fråga så tycker jag att du skall kontakta en elektriker, så att det blir rätt från början. Man skall vara försiktig med el. Speciellt om det som i ditt fall handlar om mobila byggnationer utomhus.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 656 inlägg
Asbets, kompis! Det är brinnasäkert och om du påtalar vad det är för materiel kommer säkerhetsligen objudna gäster hålla sig bortöver! Vin - vin situation, som de bätter bermedlade säger!FredrikR skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 656 inlägg
Varför tog ni inte Scanian som vanligt?SågspånPappspikEternit skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 656 inlägg
Ville inte skryta, en Rolls-Royce är en betydligt mindre investering än en prima Scania av motsvarande årsmodell. Ödmjukhet är en dygd i det här samhällsskiktet, som du vet. (Du förstår säkert att det är den bristande ödmjukheten som fick mig att uppfatta den gode Anders som pöbelaktig.)F fribygg skrev:
Nu när dieseln är billig tycker jag man ska passa på att åka Scania, Rollsen finns väl bara som bensinare och det gillar tydligen varken Anders eller Greta.SågspånPappspikEternit skrev: