P
TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Mina grannar skulle säkert passera det testet.
Intressant, kan du utveckla?

TheImprovisor
Rejäl skrev:
Intressant, kan du utveckla?
Dom är helt enkelt bra. Har du inte läst trådstarten?

P
TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Dom är helt enkelt bra. Har du inte läst trådstarten?
Vad har kulören på fasaden med dina grannar att göra?

Rejäl skrev:
Metabo lackfräs är det enda rätta! Löser både fasad- och grannproblem! Annars är en Hammer med spiralkutter också bra för (mot?) grannar!

P
Alfredo Alfredo skrev:
Metabo lackfräs är det enda rätta! Löser både fasad- och grannproblem! Annars är en Hammer med spiralkutter också bra för (mot?) grannar!
Men enligt en BH medlem så har grannarna rättigheter låter lite tokigt, stämmer det? Och i så fall om dom har hur korrelerar det med att du föreslår så brutala åtgärder?

Rejäl skrev:
Men enligt en BH medlem så har grannarna rättigheter låter lite tokigt, stämmer det?
Naturligtvis?

Rejäl skrev:
Och i så fall om dom har hur korrelerar det med att du föreslår så brutala åtgärder?
Brutala? Jag ger dem rätten att nyttja min utmärkta hyvel och kanske även låna lackfräsen. Brutalt generöst är vad det är!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Naturligtvis?
Då till frågan är mina eller grannens rättigheter tyngst?
Alfredo Alfredo skrev:
Brutala? Jag ger dem rätten att nyttja min utmärkta hyvel och kanske även låna lackfräsen. Brutalt generöst är vad det är!
Aha du tänker att dem gör det själva, hur ska det gå till då dem är kränkta och känner sig berövade på sina rättigheter?

Rejäl skrev:
Då till frågan är man na eller grannens rättigheter tyngst?
Nej!

Rejäl skrev:
Aha du tänker att dem gör det själva, hur ska det gå till då dem är kränkta och känner sig berövade på sina rättigheter?
I couldn't give a rat's ass!

Rejäl skrev:
Jag känner mig kränkt för att du skriver "dem" istället för "de", två gånger dessutom!

• Älska
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Nej!
Inga rättigheter?
Alfredo Alfredo skrev:
I couldn't give a rat's ass!
Är det gott? Äter du eller slickar du?

Mathildatiger Mathildatiger skrev:
Jag känner mig kränkt för att du skriver "dem" istället för "de", två gånger dessutom!
Han tror väl att två fel gör det rätt! Mycket sånt i denna tråd! Metoritarden borde rensa lite men han verkar knappt banna längre. Kanske är han ute och köper en TV till sina katter?

P
Mathildatiger Mathildatiger skrev:
Det var det värsta! Hur kan hen bli kränkt utan delaktighet?

Rejäl skrev:
Det var det värsta! Hur kan hen bli kränkt utan delaktighet?
Delaktighet?! Fattar du inte hur många som drabbas?

Skärmdump av ett forum med texten '10 292 besökare online'. Diskussionsämnet handlar om delaktighet och påverkan på många.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
TheImprovisor
Rejäl skrev:
Inget alls.
Ville bara kolla att du var klar över vad vi diskuterade här i tråden.

P
Alfredo Alfredo skrev:
Han tror väl att två fel gör det rätt! Mycket sånt i denna tråd! Metoritarden borde rensa lite men han verkar knappt banna längre. Kanske är han ute och köper en TV till sina katter?
Han utövar någ sina rättigheter med sin bil i trafiken då (enligt en BH medlem) man har många rättigheter, speciellt då han kör kinesisk bil då är dom medborgerliga rättigheterna stora!

Redigerat av moderator:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.