P Pin skrev:
Provar med alkohol? Det är både problemet och lösningen på en gång.
En kvinna leende med en stor ölsejdel vid ett träbord utomhus, med två män i bakgrunden. Text: "Alcohol may not solve your problems but neither will water or milk".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

🤷

• Gilla
Pin
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
🤷
Fokuserar du på sejdeln?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Provar med alkohol? Det är både problemet och lösningen på en gång.
Biltema har en spray, Label Off eller något liknande, som ofta är effektivare än alkohol. Aceton eller thinner funkar också ofta bra men passa dig om etiketten sitter på plast förvissa plaster kan skadas.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Biltema har en spray, Label Off eller något liknande, som ofta är effektivare än alkohol. Aceton eller thinner funkar också ofta bra men passa dig om etiketten sitter på plast förvissa plaster kan skadas.
Jag håller på etiketten. Så syns den inte.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Biltema
App app app heter det inte Feltema!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Hallo leute!
Vet någon var man bäst hittar en begagnad yxa eller spett i Tyskland?
Jag ska vandra till Österrike och tänkte passa på att fynda lite verktyg på vägen.

Tips mottages varmt hur man bäst kvalitetskontrollerar ett begagnat spett, jag har inte bestämt mig om jag ska satsa på aluminium eller stål.

Biß gleich und kartoffelknödel!

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Rejäl skrev:
App app app heter det inte Feltema!
Va, appen är redan felanmäld till Madelene, men det är i en helt annan tråd!

• Gilla
TheImprovisor
  • Laddar…
P
FredrikR FredrikR skrev:
Hallo leute!
Jag ska vandra till Österrike och tänkte passa på att fynda lite verktyg på vägen.

Tips mottages varmt hur man bäst kvalitetskontrollerar ett begagnat spett, jag har inte bestämt mig om jag ska satsa på aluminium eller stål.

Kirvesniemi borde kunna hjälpa dig!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Nissens
FredrikR FredrikR skrev:
Det beror ju lite på vilken utrustning du skall ha på spettet också.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Timmerbila och korphacka är också av intresse då jag håller på och renoverar en 20-tals lght innanför tullarna.

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Harri Varumeomdenångång?

FredrikR FredrikR skrev:
Hallo leute!

Ach so! Men tu vet att Österriech ist besser än Deutchland, jaah? Spitzenklasse som tyshkland i kubik. Und verkzug ist besser. Bara Schweiz ist besser, oder Schweden. Hitta kaufmann mit lederhosen und lodenrock, jaa.

• Älska
  • Gilla
  • Haha
BengtH och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Timmerbila och korphacka är också av intresse då jag håller på och renoverar en 20-tals lght innanför tullarna.
Då är dynamit och grävmaskin de rätta hjälpmedlen. Sen kan man bygga upp något nytt, modernt och välfungerande!

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Innanför tullarna? Det är tullar på all import! 100%!

• Wow
  • Ledsen
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ach so! Men tu vet att Österriech ist besser än Deutchland, jaah? Spitzenklasse som tyshkland i kubik. Und verkzug ist besser. Bara Schweiz ist besser, oder Schweden. Hitta kaufmann mit lederhosen und lodenrock, jaa.
Genau, lite som Carl-Gustaf, visst tog han in sill via Tyskland?

Ah sehr schöön men träden skymmer utsikten lite, men vattnet är fint.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.