N Niq skrev:
Kan hända men dom borde genast bannas
Banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna!

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna!
❗❗❗❗❗❗❗❗

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du vet väl att nordpolen är något som dom där som tror att jorden är rund har hittat på❓
Det finns inget motsatsförhållande mellan att tro att jorden är både rund och platt. En bordsskiva kan exempelvis vara både rund och platt.
Jag för min del tror att jorden är ett klot, vilket för övrigt är en ganska okonventionell form på en bordsskiva.

N
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det finns inget motsatsförhållande mellan att tro att jorden är både rund och platt. En bordsskiva kan exempelvis vara både rund och platt.
Jag för min del tror att jorden är ett klot, vilket för övrigt är en ganska okonventionell form på en bordsskiva
Sluta sprida påhittade saker alla vet väl att jorden är platt. Med isväggar runt och en kupol över.

• Haha
Dilato
  • Laddar…
N Niq skrev:
Sluta sprida påhittade saker alla vet väl att jorden är platt. Med isväggar runt och en kupol över.
Kupolen, eller som vi säjjä hännä, Tunatutten, liggä i Boolänge.

• Haha
Saelen och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Kupolen, eller som vi säjjä hännä, Tunatutten, liggä i Boolänge.
Har ni änna liita kula med bara daalarna på?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du vet väl att nordpolen är något som dom där som tror att jorden är rund har hittat på❓
Nu polariserar du

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Men vem försöker du lura?? Jag bor i Småland, så jag vet att jorden är allt annat än platt...

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
N
Men vem försöker du lura?? Jag bor i Småland, så jag vet att jorden är allt annat än platt...
Hur då ❓

N
P Pin skrev:
Nu polariserar du
Nä jag har inga polare

Banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna

Var är memfordjitotontin?

• Arg
  • Wow
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna, banna

Var är memfordjitotontin?
Var god dröj, du är placerad i kö.

• Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Hur då ❓
Men det sticker upp stenar och åsar och berg och grejer överallt, det är inte platt och då kan inte 🌏 vara det heller.

Men det sticker upp stenar och åsar och berg och grejer överallt, det är inte platt och då kan inte 🌏 vara det heller.
Folk som inte varit utanför Varaslätten inbillar sig kanske att jorden är platt?

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.