N Niq skrev:
Har du en Delorean med flux capacitor ❓
Han kan låna min tidsmaskin bara jag får tillbaka den igår.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
F fribygg skrev:
Alltid när det inte går med maskin.
Då skaffar man en bättre maskin

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Då skaffar man en bättre maskin
Jag förstår att detta inte är verktygs tråden men inte skulle du nöja dej med en.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
Han kan låna min tidsmaskin bara jag får tillbaka den igår.
Kan han hälsa på mig med några rätta EuroJackpot rader först? Fast om han hälsar på mig idag innan han lämnar tillbaka tidsmaskinen igår.
Vilket hände då först❓

Redigerat:
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
F fribygg skrev:
Jag förstår att detta inte är verktygs tråden men inte skulle du nöja dej med en.
En verktygstråd borde väl räcka❓

N Niq skrev:
En verktygstråd borde väl räcka❓
Nä, det behövs minst två

N
F fribygg skrev:
Nä, det behövs minst två
Dubbelt så bra

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
N Niq skrev:
Kan han hälsa på mig med några rätta EuroJackpot rader först. Fast om han hälsar på mig idag innan han och lämnar tillbaka tidsmaskinen igår.
Vilket hände då först❓
först rättar en språkpolis raderna

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
först rättar en språkpolis raderna
Rätar vad do ❓

N Niq skrev:
Rätar vad do ❓
Vart är min tippex?

Men vad ni tjafsar och tramsar. Tur att jag har lagt de flesta av er på block-listan. Ja, ärligt talat har jag lagt de flesta av forumets medlemmar där, jag har bara behållit de allra mest radikala forum-autisterna. Nu mera slipper jag särskrivningar, fel på "de" och "dem" och sånt, men har å andra sidan flödet fullt av "Det där är felaktigt." och "Tomt och fastighet är inte synonymer." Känns lite torftigt ibland, kanske skulle avblocka några användare, är det någon som har förslag på läsvärda sådana? Vad tror ni om @returen ? (Men någon borde verkligen säga till hen att det är bättre att ta insulinet i magen än i armen.)

• Haha
returen
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men vad ni tjafsar och tramsar. Tur att jag har lagt de flesta av er på block-listan. Ja, ärligt talat har jag lagt de flesta av forumets medlemmar där, jag har bara behållit de allra mest radikala forum-autisterna. Nu mera slipper jag särskrivningar, fel på "de" och "dem" och sånt, men har å andra sidan flödet fullt av "Det där är felaktigt." och "Tomt och fastighet är inte synonymer." Känns lite torftigt ibland, kanske skulle avblocka några användare, är det någon som har förslag på läsvärda sådana? Vad tror ni om @returen ? (Men någon borde verkligen säga till hen att det är bättre att ta insulinet i magen än i armen.)
avblocka Maskintok

• Älska
  • Gilla
  • Haha
returen och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Förbanning it is!
FörBanning är klart förutseende men jag hör mest snack och märker ingen verkstad. Kanske dags att byta ut mastoridoten? Han kan väl gå ut i garaget och testkapa några reglar och jämföra vilken av 87-blå sågar som kapar snabbast, rakast, tystast, roligast... Ett tiotal grenar till går säkert att uppfinna. Moderatering är ju ändå inget som tar upp någon tid tydligen...

• Gilla
  • Ledsen
returen och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
jag har bara behållit de allra mest radikala forum-autisterna
Blir det inte enformig att bara läsa Daniels inlägg?

• Haha
  • Wow
returen och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.