N Niq skrev:
The big short
Men hänger du inte med i den allmänna debatten? Det är inte okey att vara kort längre, Disney har ju animerade dvärgar i sin nya Snövit-film för att de inte ville ha riktiga kortvuxna skådespelare. (Undrar om Snövit är prinsessa på riktigt, då eller om det är en skådespelare?)

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
N
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men hänger du inte med i den allmänna debatten? Det är inte okey att vara kort längre, Disney har ju animerade dvärgar i sin nya Snövit-film för att de inte ville ha riktiga kortvuxna skådespelare. (Undrar om Snövit är prinsessa på riktigt, då eller om det är en skådespelare?)
Så Disney diskriminerar dvärgar nuförtiden.
Snövit får vänligt nog bo hos 7 dvärgar bara hon städar,diskar och lagar mat åt dom. Fast det kan ju förstås anses vara hyra. Underligt nog är hon helt med på att gifta sig med en prins hon inte känner som kysst henne utan samtycke. Dessutom är hon underårig. Inte konstigt hon har lite daddyissues efter att ha växt upp med en pappa som är helt ok med att hon behandlas som en slav och inte saknar henne alls efter att hon rymt hemifrån. Han är också helt ok med att hans fru försöker ha ihjäl henne.
Inte konstigt hon söker efter en ny fadersfigur. Men tydligen dög inte dvärgarna. Fast 7 män som lever tillsammans utan att vara intresserade av kvinnor överhuvudtaget ger ju ett underligt intryck.

• Haha
  • Wow
HenrikHuslöse och 3 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Fast 7 män som lever tillsammans utan att vara intresserade av kvinnor överhuvudtaget ger ju ett underligt intryck.
Det är en sund reaktion efter att ha varit intresserad av kvinnor.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
N
Intet Intet skrev:
Det är en sund reaktion efter att ha varit intresserad av kvinnor.
Du har helt klart en poäng.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
N
@SågspånPappspikEternit har du äntligen köpt en Zetor❓
Skärmdump av ett diskussionsforum där användare pratar om traktorer och produktion av tjurkalvar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
@SågspånPappspikEternit har du äntligen köpt en Zetor❓
[bild]
Neje, det är min gubbe som kör Zetor. Själv har jag en blå traktor, en sån där med mycket gott självförtroende. Den presenterar sig inte bara som Major, utan Super Major. Det är lite som han rörmokaren. Ärligt talat har vi ingen maskinhall, så min fina traktor är definitionsmässigt hemlös den också 😢 .

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Ärligt talat har vi ingen maskinhall, så min fina traktor är definitionsmässigt hemlös den också 😢 .
Man borde ta upp det med berörda myndigheter, det är ju hemskt att de stackars maskinerna inte har rymliga hallar med god takhöjd utan måste stå ute i snålblåsten.

• Haha
  • Ledsen
HenrikHuslöse och 1 till
  • Laddar…
N
Absolut alla som har traktor borde få en gratis maskinhall

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N
Neje, det är min gubbe som kör Zetor. Själv har jag en blå traktor, en sån där med mycket gott självförtroende. Den presenterar sig inte bara som Major, utan Super Major. Det är lite som han rörmokaren. Ärligt talat har vi ingen maskinhall, så min fina traktor är definitionsmässigt hemlös den också 😢 .
Ok det är också godkänt som traktor

N Niq skrev:
Skulle jag stöta på någon utan maskinhall, som därmed vanvårdar sin traktor grovt, blir det omgående en orosanmälan till socialen. Någon d-a ordning får det ändå vara! 🤬

• Haha
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Skulle jag stöta på någon utan maskinhall, som därmed vanvårdar sin traktor grovt, blir det omgående en orosanmälan till socialen. Någon d-a ordning får det ändå vara! 🤬
Och till moderaten, väl!?

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ok det är också godkänt som traktor
Men verkligen, jag har t o m lastare på den, det har inte gubben på Zetorn! Fast den kanske smäller högre i dina öron ändå, eftersom det är just en Zetor?

N
Men verkligen, jag har t o m lastare på den, det har inte gubben på Zetorn! Fast den kanske smäller högre i dina öron ändå, eftersom det är just en Zetor?

Självklart Zetor power.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det räcker gott att man får uppföra de byggnader man behöver utan att be om lov eller anmälan..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.