823 148 läst ·
30 649 svar
823k läst
30,6k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Nej men det viktigaste är ju soluret när du ställer ut utemöblerna och tar in sommarhjulen.A anis16 skrev:Jag beställde med batterier och betalt hela fakturan på en gång så jag ska få hela gröna avdraget även om batterierna inte är levererade ännu. Inget Kina-skit utan riktiga helsvenska batterier från Skellefteå i det här fallet. Ska ringa och höra efter när de kommer.
Vi har ju väldigt skuggig tomt med granskog precis söder om huset så svårt med solur. Dock sa solcellssäljarna att det inte var nått problem att montera panelerna på taket då det var viktigare med riktning än hur mycket sol det faktiskt kommer på taket.
Jaså du tror på post nord volt. Det kan du fet glömma när jesus cashat in. Du ska akta dig för såna där lokala småföretag som kommer och går. Bor du ens i SE1 som cellerna är designade för?
Jag eldar dieselolja och har 3 kubik i tanken så jag kommer igenom hela vintern utan kisspaus.
Postvolt, de är de som kör bort hämtmatskartongerna?P Pin skrev:Nej men det viktigaste är ju soluret när du ställer ut utemöblerna och tar in sommarhjulen.
Jaså du tror på post nord volt. Det kan du fet glömma när jesus cashat in. Du ska akta dig för såna där lokala småföretag som kommer och går. Bor du ens i SE1 som cellerna är designade för?
Jag eldar dieselolja och har 3 kubik i tanken så jag kommer igenom hela vintern utan kisspaus.
Eller, ska dem vara "dem se kör bort" där?
Äh solceller lönar sig ju inte Sverige. Montera ner dom och sälj på vinted till någon lättlurad medelhavsboende svensk. Investera sedan pengarna i Ryska värdepapper dom kommer stiga jättemycket så fort Vance och Trump ordnat en bra deal åt Putin.
Var försiktig när du plockar ner dom bara så att inte det härdade skyddsglaset exploderar när du tittar för länge på det.
Var försiktig när du plockar ner dom bara så att inte det härdade skyddsglaset exploderar när du tittar för länge på det.