FredrikR FredrikR skrev:
Har ni någon Ford Mondeo, jag undrar om jag får dra en släpvagn (bromsad) med tillkopplad husvagn efter?
Jag har körkort.
Vet ni om jag får köra i 100km/h med detta ekipage.
Det får du göra. Jag körde 100 mph med mitt semesterekipage förra året utan att bli stoppad av sheriffen.

Bilsemester: Husbil drar jeep och båttrailer med cyklar, fotograferad på motorväg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
  • Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Har ni någon Ford Mondeo, jag undrar om jag får dra en släpvagn (bromsad) med tillkopplad husvagn efter?
Jag har körkort.
Ja, klart du får! Men du får inte köra om lastbilar på insidan på Ölandsbron när du kommer i 100 km/h, det är förbjudet. Du får bara köra om den där gubben från Färjestaden som åker in till Systembolaget i Kalmar 5 gånger i veckan och handlar (för att de inte ska tro att han är alkis hemma). Jag kan inte skriva ut vad han har för bil (GDPR du vet), men du kan få en ledtråd: Peter Le Marc, Little Willie John, du vet han sjunger jag var hennes unge älskare, från Stallbackas bilfabrik. En sån bil är det som Peter Le Marc tillverkade på den tiden han var en ung älskare. (Tror inte han är det längre.)

• Älska
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har körkort.
Respektera bara högerregeln strikt.

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Det får du göra. Jag körde 100 mph med mitt semesterekipage förra året utan att bli stoppad av sheriffen.

[bild]
Det där är dock ingen Mondeo, jag har alltid varit intresserad av Mondeos och har läst lite om dom.
Jag har körkort.

• Gilla
Kane och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Det där är dock ingen Mondeo, jag har alltid varit intresserad av Mondeos och har läst lite om dom.
Jag har körkort.
Finns inget att skriva om Mondeo så jag vet att du skojar!

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
K Kane skrev:
Finns inget att skriva om Mondeo så jag vet att du skojar!
Skärp dig, i den här tråden skojar vi inte, vi parodierar!
(Är det kanske du som är den där gubben i Färjestaden, som är sur för att du blir omkörd på innern på Ölandsbron? Att skriva att du bor i Stockholm i din profil kan du göra ändå, det är ingen som kan kolla...)

P Pin skrev:
Respektera bara högerregeln strikt.
Högerregeln är väl bara för lägenhetssossar som Malmgren?

• Älska
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
(Är det kanske du som är den där gubben i Färjestaden, som är sur för att du blir omkörd på innern på Ölandsbron? Att skriva att du bor i Stockholm i din profil kan du göra ändå, det är ingen som kan kolla...)
Jag tror inte forumreglerna tillåter att du avslöjar medlemmars hemvist på det där viset..

• Haha
Pin
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har körkort.
Från Kellogspaketet?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag tror inte forumreglerna tillåter att du avslöjar medlemmars hemvist på det där viset..
Men det bor ju massa gubbar i Färjestaden, och jag har inte talat om vad han heter eller ens vad han kör för bil, bara att han brukar åka och köpa yrseldricka i Kalmar. Det kan väl inte vara regelbrott?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Men det bor ju massa gubbar i Färjestaden, och jag har inte talat om vad han heter eller ens vad han kör för bil, bara att han brukar åka och köpa yrseldricka i Kalmar. Det kan väl inte vara regelbrott?
Om regeln inte är korrekt klassad riskerar du regelbrott.

En pava rödtjut om dagen under semestern är inte att ha problem.
Det är att ha det gött!

• Wow
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
En pava rödtjut om dagen under semestern är inte att ha problem.
Det är att ha det gött!
Statligt anställd med 7 veckors semester?

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
C24?
Alldeles för högt, du måste nog under C14 för att vara rimligt säker

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.