N
Alfredo Alfredo skrev:
Är fem procent lite snålt?
Man måste prova sig fram till vilket som funkar bäst i varje såg.

N Niq skrev:
Det är bara crypto och guld som duger när man köper magiska svampar nuförtiden
Guld är guld, men det finns en massa olika kryptovalutor och magiska svampar att välja mellan. Vad rekommenderar du? Det verkar som om du har koll!

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P
N Niq skrev:
Nej man ska ha långa kraftfulla ryck när man startar motorsågen om man inte har ett easy startsystem. @Nötegårdsgubben kan ge en bra beskrivning av skillnaden🤪
Den skojaren vet ju inte ens hur man startar en motorsåg med Stihl!

• Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Guld är guld, men det finns en massa olika kryptovalutor och magiska svampar att välja mellan. Vad rekommenderar du? Det verkar som om du har koll!
Han är ju ifrån landet i öst där verkar Perkelecoin vara tha shit!

• Björnmotiv med finsk flagga och texten "Perkelecoin", omgiven av runor.
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N
Den här ser bra ut. Kan bara gå uppåt
Prisgraf för SEI med nuvarande värde 0.228 USD, upp 1.79%, och total nedgång på -71.57%. Grafen visar prisförändringar över tid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Hjälp, tänk om jag felkönat @Alfredo hela tiden 😔! Jag har helt fördomsfullt utgått ifrån att det faktum att det finns en mustasch skulle vara lika med han som personligt pronomen.
Ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som blivit kränkta av mitt inkorrekta genusrelaterade skriftspråk, inklusive @Alfredo , oavsett om hen blivit kränkt eller inte!!!
Har sett rätt många kvinnor med mustasch… Kallas ibland för svärorm.. eh, svårmor… eh, svärmor var det ja…

Förekommer även rätt ofta i gångarna på IKEA

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
P
S Saelen skrev:
Har sett rätt många kvinnor med mustasch… Kallas ibland för svärorm.. eh, svårmor… eh, svärmor var det ja…

Förekommer även rätt ofta i gångarna på IKEA
Lyfter du på kjolarna i gångarna för att bekräfta detta🤔

• Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Mustasch brukar man normalt ha i ansiktet men herrn kanske skolkade från biologi lektionerna…

N Niq skrev:
Den här ser bra ut. Kan bara gå uppåt
[bild]
Ser billigt och bra ut, men kan du visa en graf på hur den står sig jämfört med Perkelecoin här ovan? Jag vill ju göra ett informerat val.

N Niq skrev:
Du har väl blandat ordentligt med Olja i bensinen så du får den där fina rökeffekten
Blandat "Olja" i bensinen?

P
S Saelen skrev:
Mustasch brukar man normalt ha i ansiktet men herrn kanske skolkade från biologi lektionerna…
Nya definitioner hänger du inte med i samhällsutvecklingen😉

N
Ser billigt och bra ut, men kan du visa en graf på hur den står sig jämfört med Perkelecoin här ovan? Jag vill ju göra ett informerat val.
Du kan få en bild på nuvarande värde av perkele men jag orkar inte rita några grafer.
Visar nuvarande värde och marknadsdata för kryptovalutan Perkle (PRKL), inklusive prisförändring och volym.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ännu bättre. Kan bara gå uppåt.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Rejäl skrev:
Nya definitioner hänger du inte med i samhällsutvecklingen😉
Samhällsavvecklingen menar du väl? Snart kommer du väl och påstår att grannes höns är män också? Eller ännu värre; den ansjovisbröstade, padelspelande, mellanchefshipstern med Tesla till granne talar om för dig vad manlighet är?

• Haha
fribygg och 3 till
  • Laddar…
P
S Saelen skrev:
Samhällsavvecklingen menar du väl? Snart kommer du väl och påstår att grannes höns är män också? Eller ännu värre; den ansjovisbröstade, padelspelande, mellanchefshipstern med Tesla till granne talar om för dig vad manlighet är?
Självklart men lite hänger du ju med👍😂

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
men kan du visa en graf på hur den står sig jämfört med Perkelecoin här ovan?
Menar du Plejd?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.