P
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men varför uppehåller han sig i kloakerna nästan hela tiden, då? Och misshandlar sköldpaddor och håller på med svampar och kontanter (guldmynt! Penningtvätt?)? Är det typiskt för lägenhetsboende, eller är lägenheten bara en fasad, så att säga?
Här bryter dock @Alfredo normen hen har inga kontanter bara kreditkort!

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag lovar att regelbunden motorsågskörning i en lägenhet skapar en alldeles speciell grannsämja!
Bild?

• Haha
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Det är ju bara som han säger...men jag har bildbevis:
Tecknad figur som kastar guldmynt med en glad min.
Inte så många kreditkort där, va...!

• Haha
  • Älska
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
P
Det är ju bara som han säger...men jag har bildbevis:
[bild]
Inte så många kreditkort där, va...!
Då kan du tillägga ”ljugapa” i namnsamlingen hen har!
Förresten hur vet du att hen är en han? Har du testat, känt eller bara allmänt smygtittat?

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Förresten hur vet du att hen är en han? Har du testat, känt eller bara allmänt smygtittat?
Hjälp, tänk om jag felkönat @Alfredo hela tiden 😔! Jag har helt fördomsfullt utgått ifrån att det faktum att det finns en mustasch skulle vara lika med han som personligt pronomen.
Ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som blivit kränkta av mitt inkorrekta genusrelaterade skriftspråk, inklusive @Alfredo , oavsett om hen blivit kränkt eller inte!!!

• Älska
  • Haha
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
P
Hjälp, tänk om jag felkönat @Alfredo hela tiden 😔! Jag har helt fördomsfullt utgått ifrån att det faktum att det finns en mustasch skulle vara lika med han som personligt pronomen.
Ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som blivit kränkta av mitt inkorrekta genusrelaterade skriftspråk, inklusive @Alfredo , oavsett om hen blivit kränkt eller inte!!!
Vad fint skrivet! Tror hen blir så berörd att hen inte ens klarar av att skriva o tacka för det😎

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Vad fint skrivet! Tror hen blir så berörd att hen inte ens klarar av att skriva o tacka för det😎
Och jag börjar gråta trots att jag inte vet vad ni pratat om för ordet "hen" är sååååå vackert.

• Haha
  • Arg
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
P
Med tanke på dessa fina omnämningar och kosttillskotten hen fick så förstår jag att hen har svårt att svara med tanke på sin hormonella obalans!

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Kör han inte med lång kredit?

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Bild?
Bildbevis? Skulle inte tro det…

P
kashieda kashieda skrev:
Kör han inte med lång kredit?
Är inte korta ryck hens grej?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Jag lovar att regelbunden motorsågskörning i en lägenhet skapar en alldeles speciell grannsämja! Helt underbart!
Du har väl blandat ordentligt med Olja i bensinen så du får den där fina rökeffekten

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N
Men varför uppehåller han sig i kloakerna nästan hela tiden, då? Och misshandlar sköldpaddor och håller på med svampar och kontanter (guldmynt! Penningtvätt?)? Är det typiskt för lägenhetsboende, eller är lägenheten bara en fasad, så att säga?
Det är bara crypto och guld som duger när man köper magiska svampar nuförtiden

• Ledsen
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du har väl blandat ordentligt med Olja i bensinen så du får den där fina rökeffekten
Är fem procent lite snålt?

• Gilla
  • Älska
kioskdavid och 1 till
  • Laddar…
N
Rejäl skrev:
Är inte korta ryck hens grej?
Nej man ska ha långa kraftfulla ryck när man startar motorsågen om man inte har ett easy startsystem. @Nötegårdsgubben kan ge en bra beskrivning av skillnaden🤪

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.