821 554 läst ·
30 532 svar
822k läst
30,5k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Här bryter dock @Alfredo normen hen har inga kontanter bara kreditkort!SågspånPappspikEternit skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 661 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 661 inlägg
Hjälp, tänk om jag felkönat @Alfredo hela tiden 😔! Jag har helt fördomsfullt utgått ifrån att det faktum att det finns en mustasch skulle vara lika med han som personligt pronomen.Rejäl skrev:
Ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som blivit kränkta av mitt inkorrekta genusrelaterade skriftspråk, inklusive @Alfredo , oavsett om hen blivit kränkt eller inte!!!
Vad fint skrivet! Tror hen blir så berörd att hen inte ens klarar av att skriva o tacka för det😎SågspånPappspikEternit skrev:
Hjälp, tänk om jag felkönat @Alfredo hela tiden 😔! Jag har helt fördomsfullt utgått ifrån att det faktum att det finns en mustasch skulle vara lika med han som personligt pronomen.
Ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som blivit kränkta av mitt inkorrekta genusrelaterade skriftspråk, inklusive @Alfredo , oavsett om hen blivit kränkt eller inte!!!
Det är bara crypto och guld som duger när man köper magiska svampar nuförtidenSågspånPappspikEternit skrev:
Nej man ska ha långa kraftfulla ryck när man startar motorsågen om man inte har ett easy startsystem. @Nötegårdsgubben kan ge en bra beskrivning av skillnaden🤪Rejäl skrev: