819 685 läst ·
30 323 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 648 inlägg
hej jag har import erat en batch original agent orange från Vietnam via en mindre nog granna tysk på ebej.de som fixade arkeologiska cert fiering i kemkrig då vill jag bli av med all klöver och rölleka på mina 145m gräs matta OKK!? jag behöver hjälp med hur jag skal blanda och funkar vatten och jag har ganska mycket ogräs behover ja använd handskar
Fulkemisten
Husägare
· Enskede
· 2 439 inlägg
Fulkemisten
Husägare
- Enskede
- 2 439 inlägg
Nej. Man tar hem dem gratis från balroghem där de blivit omhändertagna. Så här års finns jättemånga sommarbalrogs som blivit övergivna. De kan vara lite rädda och fräsa och klösas i början men om man bara har tålamod brukar de bli världens mysigaste och vilja ligga i knät eller sova i fotändan på sängen och sådär.FredrikR skrev:
Edit: Jag vill installera en balroglucka i ytterdörren. Hur gör man? (ej säkerhetsdörr)
Du måste kontakta en alvsmedFulkemisten skrev:
Nej. Man tar hem dem gratis från balroghem där de blivit omhändertagna. Så här års finns jättemånga sommarbalrogs som blivit övergivna. De kan vara lite rädda och fräsa och klösas i början men om man bara har tålamod brukar de bli världens mysigaste och vilja ligga i knät eller sova i fotändan på sängen och sådär.
Edit: Jag vill installera en balroglucka i ytterdörren. Hur gör man? (ej säkerhetsdörr)
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 648 inlägg
Nä nä nä, nu får du hejda dig lite!elpaco skrev:
hej jag har import erat en batch original agent orange från Vietnam via en mindre nog granna tysk på ebej.de som fixade arkeologiska cert fiering i kemkrig då vill jag bli av med all klöver och rölleka på mina 145m gräs matta OKK!? jag behöver hjälp med hur jag skal blanda och funkar vatten och jag har ganska mycket ogräs behover ja använd handskar
Agent Orange spreds traditionellt från luften, och det känns viktigt att vara historiskt korrekt till en viss gräns, eller hur? Eftersom din gräsmatta inte är så stor, är det risk för grannfejd om du anlitar någon att sprida medlet med flygplan, tänk om du skulle döda nåns thujahäck av bara farten?! Jag rekommenderar att du sprider Agent Orange lokalt över din tomt med drönare! Se till att du har certifikat på drönare från Transportstyrelsen, för säkerhets skull.
Fulkemisten
Husägare
· Enskede
· 2 439 inlägg
Fulkemisten
Husägare
- Enskede
- 2 439 inlägg
Jag blir galen på Amazon!!
Beställde AA batterier då dörrlåset började larma för låg spänning igår. Fick iväg beställningen vid 21tiden och döm om min fasa att inte paketet har framme på Maxi förrän kl 10 i förmiddags, tänk om jag behövt dom redan kl 9!!!
PostNord säkert som sjabblade bort den där timmen!!
Beställde AA batterier då dörrlåset började larma för låg spänning igår. Fick iväg beställningen vid 21tiden och döm om min fasa att inte paketet har framme på Maxi förrän kl 10 i förmiddags, tänk om jag behövt dom redan kl 9!!!
Fulkemisten
Husägare
· Enskede
· 2 439 inlägg
Fulkemisten
Husägare
- Enskede
- 2 439 inlägg
https://www.byggahus.se/forum/threads/vad-kan-det-taenkas-kosta-med-ett-graensroer.499069/
De menar helrör va? Tänker att det ligger mellan 200-300 kr nu för tiden?
De menar helrör va? Tänker att det ligger mellan 200-300 kr nu för tiden?
Eller om du valt hemleverans och så går inte dörren att öppna.FredrikR skrev:
Jag blir galen på Amazon!!