8 846 läst ·
16 svar
9k läst
16 svar
Pärlspontpanel
Sida 1 av 2
Hej
Körde med spikpistol vilket gick snabbt och lätt, eftersom vi sedan skulle måla vitt duttade jag med snickarspackel i de små, små märkena innan målningen. Blev perfekt.
Körde med spikpistol vilket gick snabbt och lätt, eftersom vi sedan skulle måla vitt duttade jag med snickarspackel i de små, små märkena innan målningen. Blev perfekt.
Hej.
Satte precis upp "pärlspont" i badrummet. Finns en typ av skiva från Panelskivan som ser ut som pärlspont. Dock mycket smidigare att sätta upp. Limmade upp alltihop, smidigt! Kanske lite jobbigt den dag de ska bort men, men.... de löser man då.
Satte precis upp "pärlspont" i badrummet. Finns en typ av skiva från Panelskivan som ser ut som pärlspont. Dock mycket smidigare att sätta upp. Limmade upp alltihop, smidigt! Kanske lite jobbigt den dag de ska bort men, men.... de löser man då.
Produkter som diskuteras: "dyckert"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
Skruvade panelclips, gillar inte tanken att innertaket ska hänga i spik.
Får för mig att det kommer komma ned en vacker dag då ;D
Precis som våra gamla treetex-tak, de är på väg ned för spiken krupit ut.
Får för mig att det kommer komma ned en vacker dag då ;D
Precis som våra gamla treetex-tak, de är på väg ned för spiken krupit ut.