Byggahus.se

Parkslide?

• Antal röster
    10
  • Omröstningen stängd .
Hand som håller ett blad av en växt med grågröna bladverk och röda stjälkar mot en bakgrund av mulen jord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller en avbruten växt med rötter och små gröna blad, eventuellt parkslide, mot suddig bakgrund.
Skapa konto
Hand pekar på en växt med gröna blad och rödaktig stjälk i jordig grusmark, möjlig fråga om identifikation av parkslide.
Skapa konto
Uppgrävd växt med gröna blad och synliga rötter på grusig mark.
Skapa konto
Hand håller en oidentifierad växt med gröna blad, misstänkt för att vara parkslide, framför jordig bakgrund.
Skapa konto
Hand håller ett blad av misstänkt parkslide med gråsprängda blad mot marken.
Skapa konto
En planta med små gröna blad och jordrester på rötterna mot en suddig bakgrund av jord.
Skapa konto
Växt med gröna blad och rötter som sticker upp ur grusig jord, misstänkt för att vara parkslide.
Skapa konto
Hej,

Precis beställd lite fyllnadsmassa och fick med denna växt i jorden. Är detta parkslide?

Ber om ursäkt för ännu en tråd om parkslide men har kollat de andra trådarna, sökt och försökt identifiera min växt utan att lyckas. Har även provat med appen PlantSnap. Är mitt första hus/trädgård så är lite nybörjare på det här med växter. Tacksam för svar!

Bästa svaret

Nej! Inte Parkslide.

• Gilla
sebastiansson
  • Laddar…
Ser inte ut som det

• Gilla
sebastiansson
  • Laddar…
S sebastiansson skrev:
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] Hej,

Precis beställd lite fyllnadsmassa och fick med denna växt i jorden. Är detta parkslide?

Ber om ursäkt för ännu en tråd om parkslide men har kollat de andra trådarna, sökt och försökt identifiera min växt utan att lyckas. Har även provat med appen PlantSnap. Är mitt första hus/trädgård så är lite nybörjare på det här med växter. Tacksam för svar!
Du kan vara lugn. En omröstning behövs inte för det där är definitivt inte Parkslide.

• Gilla
sebastiansson och 1 till
  • Laddar…
Stort tack! Så kan jag fortsätta sprida ut jorden på tomten.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.