Pannan har startats utan problem innan men för nån dag sen så gick det inte längre. Inget vill lysa eller starta. Cirkulation pumpen är dock igång och är varm. Och överhettning knappen är det inte. Bytt huvud säkringar också utan att det hjälpt.
Någon som har tips på vad jag själv kan göra? Vill byta ut allt snart men tänkte vänta något år innan..
Någon som har tips på vad jag själv kan göra? Vill byta ut allt snart men tänkte vänta något år innan..
Kolla styrkortet.C cocoo skrev:Pannan har startats utan problem innan men för nån dag sen så gick det inte längre. Inget vill lysa eller starta. Cirkulation pumpen är dock igång och är varm. Och överhettning knappen är det inte. Bytt huvud säkringar också utan att det hjälpt.
Någon som har tips på vad jag själv kan göra? Vill byta ut allt snart men tänkte vänta något år innan..
En gammal Diom, stäng av strömmen, om du lossar den stora plåten mitt på och tar ett foto på kretskortet där, i närbild. det står en del text och den bör synas. Men sätt inga fingrar in . Många punkter som inte är beröringskyddade. Det finns en glassäkring på kortet som är för elektroniken. Kolla den, annars får du se om överhettningsskyddet har löst ut, om jag inte missminner mig ,såblir pannan svart när det löser.
Klicka här för att svara



