Nu har jag kört bergvärme sedan i april, och vad ska jag säga... Jag är helnöjd

tja, förutom att jag numera är storkund hos elbolaget då förståss....
Förr hade jag en månadsförbrukning på i medeltal 230 kwh
och nu hade jag på senaste januariräkningen gjort av med 2284 kwh...
men då har ju januari varit av värsta sort!
So far- so good