Tjena,
Behöver omgående 8st sargbeslag med maxhöjd 50mm, helst 40mm. De finns i Habos sortiment och trodde därför de skulle va hyfsat lätthittade vilket är anledningen till att jag är sent ute, Hornbach ex har ju typ hela Habosoetimentet...men icke. Beställa kan man göra men jag behöver dom nu, idag.
Hittat på biltema under namnet bordsvinkelbeslag men dom är 59mm höga.
Theofils har men dels har dom stängt och sen måste jag köpa minst 100st vilket är 92st för många.
Åka till ikea, krypa rundor under borden, snoka upp produktnumret och köpa som reservdel? Har jag lyckats med på andra prylar men tveksam till om de har sargbeslag som reservdel.
Det är alltså såna här som åsyftas
Behöver omgående 8st sargbeslag med maxhöjd 50mm, helst 40mm. De finns i Habos sortiment och trodde därför de skulle va hyfsat lätthittade vilket är anledningen till att jag är sent ute, Hornbach ex har ju typ hela Habosoetimentet...men icke. Beställa kan man göra men jag behöver dom nu, idag.
Hittat på biltema under namnet bordsvinkelbeslag men dom är 59mm höga.
Theofils har men dels har dom stängt och sen måste jag köpa minst 100st vilket är 92st för många.
Åka till ikea, krypa rundor under borden, snoka upp produktnumret och köpa som reservdel? Har jag lyckats med på andra prylar men tveksam till om de har sargbeslag som reservdel.
Det är alltså såna här som åsyftas
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 8 134 inlägg
Och kollat Byggmax +krauta? De har en del av Habos sortiment..men usla hemsidor så man får typ åka dit för att kolla lagerstatus..
Verktygstokig
· Halland
· 8 134 inlägg
Hur är det med järnhandel i området? Bäst ut ur i Alingsås vad gäller Habos sortiment var något oväntat den gamla klassiska järnhandlaren..
Medlem
· Västra Götaland
· 3 296 inlägg
Konstigt vad folk anser vara PANIK
nuförtiden. Haha
nuförtiden. Haha
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Om det är en viktig kund, borde du varit lite snabbare/tidigare att fixa rätt grejor, då kan man inte vänta till sista minuten.Ola C skrev:
Viktiga kunder (stora pengar) då fixar jag grejor omedelbums.
Tjoho, tack för tipset, det hade jag inte tänkt på självkenneth5828 skrev:
...va väldigt konfident att hitta dom i butik fram tills igår annars hade jag såklart beställt i god tid.