Hej
Som ni ser på bilden, det handlar om inne väggar av garaget som just nu är panel satt av nån konstig anledning med bastu panel !!!
Jag ska ta bort de och sätta nya trä paneler.
Väggen är reglad horisontellt med tre reglar 60 cm emellan. Längst ner till golvet finns inga reglar. Undrar om det kan vara så eller måste kag regla längst ner oxå?
Kommer paneller o sitta lös mot golvet om man inte spikar längst ner?
Som ni ser på bilden, det handlar om inne väggar av garaget som just nu är panel satt av nån konstig anledning med bastu panel !!!
Jag ska ta bort de och sätta nya trä paneler.
Väggen är reglad horisontellt med tre reglar 60 cm emellan. Längst ner till golvet finns inga reglar. Undrar om det kan vara så eller måste kag regla längst ner oxå?
Kommer paneller o sitta lös mot golvet om man inte spikar längst ner?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sen undrar jag om man ska liggane eller stående med tanke på att det blir alltid lite fukt som kommer in med bilen i form av snö och dy lik.
Om det liggande då kan byta bara den som ligger längst ner men stående måsta byta alla om de blir fukt skadad.
Om det liggande då kan byta bara den som ligger längst ner men stående måsta byta alla om de blir fukt skadad.
Klicka här för att svara