Hej Hej
Är ny här på forumet efter att har googlat i ämnet grunder, betongplatta etc.
Vill först säga att detta är att detta verkar vara ett trevligt och lärorikt forum för oss vanliga dödliga som går i byggtankar. Vi funderar på att bygga nytt (bor idag i ett 30 år gammalt för trångt radhus).
Efter att ha försökt läsa på i ärendet grundläggning så blir man ju inte mycket klokare bara mer förvirrad
Så min fråga är givetvis allra ödmjukast - vilken grund är det mest optimala?
//L