På platsen formgjutet utespa i betong

89k läst  100 svar

1. Hemmakatten
    Moderator · Nivå 17
    Här ser man det extra lilla steget som gör det enkelt att gå in och ur. JPEG_20171210_193451_3474373560953177865.jpg

2. Marlen Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
    Vilket himmelrike ni har byggt :ok:

Hemmakatten gillar
  3. Hemmakatten
    Moderator · Nivå 17
    Tack söta du! spat är underbart, ska försöka ta nån bild när det är stjärnklart. Himmelrike är dock inte snö, is och mörker så vi åker söderöver i jan - mars.

4. B
    Medlem Nivå 4
    Hej, skulle gärna vilka veta hur ni gjorde med badkaret inne? Hur ser insidan ut? Bilder? riktigt fint!

Nefrums gillar
  5. Hemmakatten
    Moderator · Nivå 17
    Ja, jag hade glömt bort att de jag lovat lägga in bilder. Tyvärr kommer det att till framåt påsk eftersom vi är bortresta fram till dess. Ska lägga in en påminnelse i kalendern.

6. F
    Medlem Nivå 9
    Ni missar ju all underbar snö och slask som vi har haft på sistone. Nu efterföljs den av bitande kyla.

7. Hemmakatten
    Moderator · Nivå 17
    Haha! Ja, vi missar snö o slask, är på långsemester på Algarve-kusten. Här är det en explosion av rosa blommor på mandelträd och blommor i trädgårdar och I vägrenen och fullt med apelsiner på träden. Funderar på att stanna en månad extra om vår husvakt orkar passa huset så länge.

Förlåt, kunde inte låta bli att skryta lite med vädret här.

8. F
    Medlem Nivå 9
    Skryt på. Vi svenskar är generellt för dåliga på det.

Lär inte vara en allt för stor uppoffring att husvakta hos er så stanna ett tag till. :)

-14,5 i går morse.

Hemmakatten gillar
  9. T
    Husägare Nivå 1
    Hej! Verkligen stilrent och superfint spa!

Jag har länge sökt efter leverantör till dörr/fönster som ser ut som ert. Undrar om ni vill tipsa mig om var ni har beställt era?

10. Hemmakatten
    Moderator · Nivå 17
    Det är dörr- och fönsterprofiler i aluminium från Schuco. Profilerna finns i många modeller. Det finns många fönstertillverkare som använder dessa aluminiumprofiler, bara att googla.

Redigerat 15 maj 14:24
  11. T
    Husägare Nivå 1
    Tusen tack!

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: