Äntligen har vår programmerare
@cnils påbörjat arbetet med att uppgradera programvaran i forumet. Han gör det i en utvecklingsmiljö.
Det är ett stort jobb han har framför sig, för vi har väldigt många modifieringar som han får bygga på nytt i nya versionen av forumet.
Därför vågar han inte säga något om när det blir klart. Han påminde mig just om att det tog ett år förra gången vi uppgraderade, fast den gången uppgraderade vi förstås även publiceringssystemet och gjorde hela sajten responsiv.
Du kan läsa blogginlägget här:
På gång: Vi uppgraderar forumet