Troberg skrev:
Vilken timlön har du? Du borde nog omförhandla din lön om det lönar sig att låta dig göra en... :)
Jag tror att kollegorna på jobbet skulle bli rätt förvånad om jag dök upp med fräsen och gersågen en morgon. Och det skulle inte bara bero på att jag är pappaledig.

På fritiden när jag kan bygga denna hylla tjänar jag inga pengar så svaret är nog noll kronor.:cool:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.