Jag har fått en p-bot som jag anser är fel. Jag måste bara få lite bekräftelse så jag inte är helt fel ute själv. Jag kör in på området runt 15:00 och får en bot 15:30. Är jag helt fel ute om jag inte betalar en biljett?
 
  • Parkeringsskylt med avgiftstider, trafikljus, parkering i bakgrunden, och stängsel vid en upplyst parkeringsplats i skymning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Skyltarna läses var för sig.
Så det är alltid avgift och 22-06 alla dagar får det bara parkeras personbilar klass 1.
För att det bara skulle vara avgift 22-06 hade det behövt stå på samma skylt som "avgift".
 
  • Gilla
Superkewl och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.