Jag har fått en p-bot som jag anser är fel. Jag måste bara få lite bekräftelse så jag inte är helt fel ute själv. Jag kör in på området runt 15:00 och får en bot 15:30. Är jag helt fel ute om jag inte betalar en biljett?
Skyltarna läses var för sig.
Så det är alltid avgift och 22-06 alla dagar får det bara parkeras personbilar klass 1.
För att det bara skulle vara avgift 22-06 hade det behövt stå på samma skylt som "avgift".
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.