Hej!

Har en kåk utan fuktspärr som har problem med fukt på vinden... funderar då på att förbättra undertrycket i kåken (som idag är nästan ingenting) Samt installera en Fläkt på vinden som blåser IN luft för att hålla rumsfukten kvar nere i rummen innan den vädras ut...

Vad tror ni om mina ideér....?
 
Det kanske inte är det bästa att blåsa in uteluft på vinden. Däremot ska du skapa undertryck i huset. Enklast genom paxfläktar i våtrum. Bäst (läs dyrast)genom att installera FTX.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.