Hej!
Har en kåk utan fuktspärr som har problem med fukt på vinden... funderar då på att förbättra undertrycket i kåken (som idag är nästan ingenting) Samt installera en Fläkt på vinden som blåser IN luft för att hålla rumsfukten kvar nere i rummen innan den vädras ut...
Vad tror ni om mina ideér....?