Hej bor i ett bostadsrättsradhus med en tvättstuga modell äldre. Nu i veckan har det börjat bli blött på golvet runt tvättmaskinen sett kommer i samband med att maskinen tömmer och sen rinner vattnet ut på golvet för att det inte hinner rinna undan utan den vita ”tratten” svämmar över istället.
Vad tror ni är enklaste sättet att lösa problemet?
Köpa ny/begagnad högtryckstvätt med avloppstillbehör och spola själv
Ta hit en spolbil
Någon som har ett annat tips?
Vad tror ni är enklaste sättet att lösa problemet?
Köpa ny/begagnad högtryckstvätt med avloppstillbehör och spola själv
Ta hit en spolbil
Någon som har ett annat tips?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Moderator
· Stockholm
· 57 794 inlägg
I många fall sitter det ett vattenlås precis över golvet.
Nä inget vattenlås där och ingen konstig lukt heller. Misstänker att vattenlåset kanske sitter i andra änden av tvättstugan under hon, typ 180 cm bort. Körde med avloppsrensaren som det tipsades om längre upp och just nu verkar det funka utan problem.
Klicka här för att svara

