Jag tycker det är dags att starta en ny tråd avseende inköp av byggnadsmaterial på andra sidan Östersjön.

Jag är i färd med att bygga ett arkitekt rittat hus i Stockholmsförort på ca 180kvm, det ska bli ett modernt hus med "funkis stil" självklart är jag intresserad av att göra så kostnadseffektiva och bra inköp av material som möjligt.

Vilka är för/nackdelarna med att köpa byggmaterialet i ex Polen?
Kan man räkna med fullgod kvalitet i samtliga produkter eller finns det material man ska "akta sig" för att köpa i någon av lågprisländerna?
Bör man dela upp inköpen mellan trä och betong mellan olika länder och i så fall hur?
Är det problem att kombinera svenska prdukter med ex Polska?
Är det VÄRT att göra inköpen på andra sidan Östersjön???
 
Jag tycker det är helt rätt - STARTA EN HELT NY TRÅD FÖR DETTA - Marlene det är bara du som kan göra det.

DEt är väldigt viktigt för många att kunna prata om detta.

MVH

Tomas
 
sunemangs skrev:
DEt är väldigt viktigt för många att kunna prata om detta.
Prata på vettja ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.