Vi har precis renoverat badrummet och har köpt all inredning inklusive blandare själva. Jag frågade om vi behövde köpa ett blandarfäste men fick otydligt svar.
Detta blev resultatet. Inte så snyggt med tanke på att blandaren är svart och kopplingarna kromade.
Blir detta snyggare med ett blandarfäste? Eller är det för sent?
Bilder är tyvärr dåliga då inget ljus har kommit upp ännu...
Detta blev resultatet. Inte så snyggt med tanke på att blandaren är svart och kopplingarna kromade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blir detta snyggare med ett blandarfäste? Eller är det för sent?
Bilder är tyvärr dåliga då inget ljus har kommit upp ännu...
Det borde ju rimligen finnas svarta blandarfästen till svart blandare?
Hej nu har det gått ett tag på detta men hur har det gått, har ni fått dem i rätt färg?
Tror vi står inför samma "problem" inom kort, vi har LK-väggdosor och när jag kollar deras sortiment på anslutningar så finns inget annat än krom (länk nedan). Går det alltid att byta till svart oavsett vilket fabrikat eller hur fungerar det?
https://www.lksystems.se/sv/produkt...r/montage-med-vaggdosa/anslutningskopplingar/
Tror vi står inför samma "problem" inom kort, vi har LK-väggdosor och när jag kollar deras sortiment på anslutningar så finns inget annat än krom (länk nedan). Går det alltid att byta till svart oavsett vilket fabrikat eller hur fungerar det?
https://www.lksystems.se/sv/produkt...r/montage-med-vaggdosa/anslutningskopplingar/
japp, det löste sig med nya svarta brickor. Jag tog upp det med rörmokaren och han höll med om att det inte var vackert. Ny kom på plats dagen efter.Hanna85 skrev:
Hej nu har det gått ett tag på detta men hur har det gått, har ni fått dem i rätt färg?
[länk]
Klicka här för att svara