1 572 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Osar kiss över området
Hej! Ber om ursäkt direkt och erkänner att jag är Oerhört okunnig på detta område och besparar mig alla onödiga kommentarer men längtar efter tips och hurrarop när allt är löst
Har en separett i stugan. Så bra. Toppen. Äntligen kan vi gå på toa inne i stugan istället för dasset..... men..... Ejektortanken.... pinnen som ska markera när kisset börjar bli fullt står helt still, ingen indikering alls. Vi satte igång vattnet in i tunnan o skulle vattna igår..... slutade med att killen höll på att kräkas och jag kräkas av skrattkramper (skrattar när jag blir nervös) och av synen såklart.... och sen stanken..... Lämnade stugan sen i osande odör av...... kiss. Vad gjorde vi för fel eller vad gjorde rörmokarna när de installerade den?!?! Snälla råd o tips mottages tacksamt. Vill ju gärna vara vän med grannarna fortsatt..... Tur de inte hade kalas
I vår tank har pinnen böjt sig så den ploppar inte upp när tanken är full...
Ja det kan lukta en hel del av gammalt kiss men doften lägger sig snabbt. Bäst är att tömma när det regnar och går inte det försöker vi tömma sent på kvällen så det ska störa så få som möjligt.
Ja det kan lukta en hel del av gammalt kiss men doften lägger sig snabbt. Bäst är att tömma när det regnar och går inte det försöker vi tömma sent på kvällen så det ska störa så få som möjligt.
Hej! Tack för svar. Vår höjer sig inte heller men har inte sett att den är böjd. Får forts forska i ämnet. Ja nästa gång tömmer vi den verkligen när det regnar
Klicka här för att svara