2 537 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Ös på med bra hantverkare tips i Vagnhärad, Trosa, Gnesta trakten.
... vi har köpt ett renoveringsobjekt...
Jag behöver tips på bra/ansvarskännande hantverkare.
- elektriker (allmän översyn/omdragning av el i en kåk från 1943)
- vvs (badrumsrenovering)
- snickare (badrumsrenovering samt kök)
som är vettiga att ha att göra med när det gäller en "delad entrepenad" kommer nämligen själv att försöka göra så mycket som möjligt, i första skedet åtminstone riva.
ös på! Gärna sådana ni har använt er av själva!
Jag behöver tips på bra/ansvarskännande hantverkare.
- elektriker (allmän översyn/omdragning av el i en kåk från 1943)
- vvs (badrumsrenovering)
- snickare (badrumsrenovering samt kök)
som är vettiga att ha att göra med när det gäller en "delad entrepenad" kommer nämligen själv att försöka göra så mycket som möjligt, i första skedet åtminstone riva.
ös på! Gärna sådana ni har använt er av själva!
Produkter som diskuteras: "Gnesta"
Fönsterpensel 35 mm svinborst Gnestapenseln
Perfekta penseln för fönstermåleri
399 kr inkl moms
Läs mer
Jag har en elektriker som jag skrivit kontrakt med för ett 2-planshus som jag ska bygga i år.
Jag har inga egna erfarenheter av han, mer än att han är skittrevlig, engagerad och pratglad.
Dock tipsade min hustillverkare om honom, eftersom att 2st av hans kunder hade anlitat honom.
Sedan så har jag en jobbarkompis som har jobbat med han, i ett av dom husen jag skrev om i raden ovan. Och han sa att han var bra.
Skicka ett pm om du vill ha hans nummer. Du kan ju alltid ringa och växla några ord mad han.
MVH
Jag har inga egna erfarenheter av han, mer än att han är skittrevlig, engagerad och pratglad.
Dock tipsade min hustillverkare om honom, eftersom att 2st av hans kunder hade anlitat honom.
Sedan så har jag en jobbarkompis som har jobbat med han, i ett av dom husen jag skrev om i raden ovan. Och han sa att han var bra.
Skicka ett pm om du vill ha hans nummer. Du kan ju alltid ringa och växla några ord mad han.
MVH
Klicka här för att svara