Det företag som jag varit i kontakt med heter BIMAB och bygger lösvirkeshus, men de håller till i Hyssna. http://www.byggserviceimark.se/bimab-villan/
De bygger bra hus tror jag men de var lite för dyra för oss, mellan 17000-20000.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.