Hejsan

Har tänkt göra en form för nedre keramiken i min orlan 40 kw panna.

Dom jag har är den vanliga varianten som är 2 st U keramik delar.

Undrar nu om någon har den nya versionen av keramiken som är i en bit U formad men på liggande
alltså stängd baktill Om ni har en sån keramik kan ni ta lite mått av den åt mig?

Mvh
Fredrik
 
Eller förslag på annan variant av keramiken som ni anser bra går också bra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.