Hejsan
Har tänkt göra en form för nedre keramiken i min orlan 40 kw panna.
Dom jag har är den vanliga varianten som är 2 st U keramik delar.
Undrar nu om någon har den nya versionen av keramiken som är i en bit U formad men på liggande
alltså stängd baktill Om ni har en sån keramik kan ni ta lite mått av den åt mig?
Mvh
Fredrik