Hejsan!
Vi är helt nya på detta forum och står i valet och kvalet främst mellan ovanstående husleverantörer. Prismässigt ligger de mycket nära varandra så nu undrar vi om det är någon som kan dela med sig av sina erfarenheter (positiva eller negativa) från husbyggen i Malmötrakten med någon av dessa tillverkare?
Vi skall påbörja husbygget någon gång i vinter/vår och är mycket tacksamma för alla svar...
???