Hej,

Sitter och spånar på årets projekt. Vi har en gammal lada 12x7m och takhöjd på 7m denna vill vi riva och bygga ett orangeri med pool (6x3), bastu, duschar, kamin och plats för växter.

Finns det någon på forumet som gjort något liknande?
 
Hej, och välkommen..
Det låter som ett stort och spännande projekt.
Beskriv gärna era planer/frågeställningar lite mer detaljerat och bifoga någon bild/skiss på hur ni tänkt, så kommer det nog fler inputs..
 
  • Gilla
H.Shatab
  • Laddar…
Häftig användning av en lada. tar ni bort taket kan ni behöva lägga in några diagonalsträvor, ljusinsläppet kommer att ge en helt annan miljö. för trevnaden kan ni behöva ta bort del av någon vägg vi jag tro.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.