Har köpt beg altandörr med spanjolett (heter väl så?) där man öppnar ett handtag som sedan kan låsa via grejer som går ut i karmen.
Jag skall ha dörr+karm i ett växthus men tänkte ju inte på att man helst skall kunna öppna från båda hållen
Nån som har en bra ide om hur man gör för att kunna öppna och stänga från båda håll? Behöver ej kunna låsas, bara det blir stängt och att dörren inte kan blåsa upp.
Tack!

Jimmy