Har en ONTECH 9030 och under det att jag ställde in den använda jag mitt mobilnummer som första nummer SMS0 mitt mobilnummer ***-*****62, när alla inställningar var gjorda och klara och den fungerade som jag ville så bytte jag ut mitt mobilnummer till Ägarens mobilnummer på SIM kortet. Men den fortsätter att skicka till min mobil när jag skickar ett SMS med begäran om STATUS på enheten. Trots att jag ställt in ägarens mobilnummer som SMS0. Bytt ut sim kortet till ett annat med ett annat mobilnummer '***-*****67 från en tredje telefon som jag har.
Tömde telefon listan helt och hållet innan på 67 nummret skrev in SMS0 mobilnummer tilll ett nummer som slutar på 56. Och lik förbaskat fortsätter den att skicka SMS till ett nummer som inte ens finns på SIM kortet. Jag har till och med bytt SIM kort ändå skickar den till det nummer som fanns på första sim kortet.
Varför skickar den till ett nummer som inte ens finns med på simkortet.